فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با «بسیج»:

تروریست نامیدن سپاه نشانه اقتدار سپاه و افول قدرت امریکاست

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با تعریف حقوق بشرآمریکایی و تروریسم از نگاه حکومت جنایتکار امریکا، گفت: تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف ترامپ نشانه ضعف، ذلت، افول قدرت و نابودی سیاست‌های خصمانه آمریکاست.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۷۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از طرف دولت مستکبر آمریکا را افتخاری برای نهاد مقدس سپاه دانست.

وی تاکید کرد: این اقدام ترامپ نشانگرحقارت آمریکا ومبین این است که سپاه به رسالت خود یعنی دفاع ازانقلاب و دستاورد‌های آن در مقابل دشمنان به خوبی عمل کرده است چرا که به فرمود: ه امام خمینی (ره) آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت، واگر تعریف کند معلوم می‌شود که در ما مشکلی وجود دارد.

وی  با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان به ویژه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته بیان کرد: علیرغم همه دشمنی‌ها و توطئه ها، در سایه الطاف الهی و رهبری امام خامنه ای، ایمان و همراهی مردم و اقتدار نیرو‌های مسلح همه توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان اضافه کرد: در گفتار و ادبیات آمریکا کشتار مردم مظلوم سوریه، افغانستان، میانمار، بحرین و حملات بی وقفه به مردم یمن و کشتن مردم بیگناه غزه، تروریسم نیست، ولی دفاع از مظلومین منطقه و حمایت از نیرو‌های مقاومت در لبنان و فلسطین، تروریسم به حساب می‌آید، ولی اقدامات کشور‌های مستبد و همراه آمریکا مثل عربستان در منطقه، برخلاف حقوق بشر نیست.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) دانست و یادآور شد: در تمام فتنه‌ها و تهدید‌ها برکات عاشورا به کمک انقلاب آمده و نظام را از بحران‌ها عبور داده و ما همواره مدیون اهل بیت (ع)، ولایت فقیه، مردم ولایت مدار، شهدای گرانقدر به ویژه هفده هزار شهید ترور بوده و هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار