فرمانده سپاه امامت تبریز:

مشکلات معیشتی با رونق تولید حل می شود

فرمانده سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان شرکت پتروشیمی تبریز در تبیین شعار سال، الزامات رونق تولید و وظایف دولت و مجلس در مورد رفع موانع، گفت: امسال، مساله محوری و اصلی، مسئله تولید است، چراکه اگر تولید جریان یابد، هم مشکلات معیشتی و اشتغال حل می‌شود، هم موجب استغنای کشور از بیگانگان و دشمنان خواهد شد و حتی می‌تواند مشکل ارزش پول ملی را تا حدود زیادی برطرف کند،.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۸۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری ادامه داد: اگر قرار است تولید و اشتغال در این کشور رونق پیدا کند، باید؛ ابتدا اینکه مدیران متدین، انقلابی و جهادی باید وارد عرصه اقتصادی شوند، از طرفی امنیت سرمایه‌گذاری باید تأمین شود، همچنین توجه به صادرات و توسعه طرف‌های صادراتی یک ضرورت است.

وی افزود: از دیگر الزامات رونق تولید و اشتغال، جلوگیری از واردات بی‌رویه و حرام تلقی کردن واردات کالاهایی است که مشابه داخلی دارد. همچنین باید از ورود کالاهای قاچاق از مبادی ورودی کشور جلوگیری شود. از سوی دیگر تولید کالای باکیفیت و فاخر و توجه ترجیح مردم به مسئله تولید داخل در برابر تولید خارجی قابل توجه است.
 
صفدری با اشاره به تروریسم خواندن سپاه از طرف ترامپ گفت: اقدام آمریکا در مورد تروریست خواندن این نهاد مقدس و خدمتگذار یک نشان افتخار برای سپاه و حاکی از قدرت و نقش برجسته سپاه در منطقه است، چرا که تمام اهداف شوم آمریکا در طول 40 سال گذشته در منطقه توسط سپاه پاسداران خنثی شده است و بدون تردید آمریکا سپاه را عامل ناکامی همه طراحی ها و دسیسه های خود در منطقه از یک سو و عامل موفقیت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را از سویی دیگر می داند. 
 
وی اضافه کرد: این اقدام بی شرمانه، شدت عصبانیت و خباثت آمریکایی ها را نشان می دهد، وقتی رئیس جمهور کشوری که هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده است، ناچار می شود با هواپیمای چراغ خاموش و شبانه در یک فرودگاه متروکه در عراق بنشیند، از اینجا می توان به عمق سوزش این درد و حقارت آنان پی برد.
 
صفدری افزود: رمز و راز قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست، توسط رئیس جمهور سبک سر آمریکا را می توان در این موارد یافت:آمریکا با جنگ اطلاعاتی، امنیتی، رسانه ای، روانی و سایبری به میدان مبارزه با نظام آمد لکن، اقدامات هوشمندانه سپاه باعث شد که آمریکا در این جنگ نرم شکست بخورد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها