خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور روسای دانشگاه‌های استان قم و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج، «جواد رفعت نژاد» به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۸۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی که صبح امروز با حضور روسای دانشگاه‌های استان قم، حجت الاسلام مرادی از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از دانشجویان بسیجی و مسئولان رده‌های سپاه و بسیج در سالن همایش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم قم برگزار شد، از تلاش‌های «داود محبی» در طول چندین سال مسئولیت ناحیه بسیج دانشجویی قم تقدیر و «جواد رفعت نژاد» به عنوان مسئول جدید این ناحیه معرفی شد.

«احمد بیطرفان» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه اقدام رئیس جمهور نادان آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، جای تقدیر دارد، اظهار داشت: این کار در شرایطی انجام شده است که سپاه در کف میدان خدمت رسانی به سیل زدگان است و اقدام ترامپ موجب متحد شدن بیش از پیش مردم با هم و تقدیر آنان از زحمات و جانفشانی‌های سپاه شد.

وی با بیان اینکه با حمایت مردم تکلیف سپاه بیش از پیش سنگین‌تر شده، افزود: این مسئله شامل بسیجیان نیز می‌شود به ویژه شما که دانشجویان بسیجی هستید، مردم از شما انتظارات بیشتری دارند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: یکی از عرصه‌هایی که بسیج دانشجویی در آن خوش درخشیده، عرصه راهیان نور است که چه از نظر کمی و چه از نظر کیفیت برنامه‌های فرهنگی و اثر بخش بودن آمار قابل قبولی دارد. وی افزود: عرصه دیگر نیز گروه‌های جهادی است که علاوه بر عرصه‌های عمرانی در موضوعات فرهنگی و پزشکی و در سایر عرصه‌ها نیز در حد و اندازه کشوری عمل می‌کنند.

بیطرفان ادامه داد: تمام این ماموریت‌ها با کمک و مساعدت دانشگاه‌ها صورت گرفته است که جا دارد همینجا از روسای دانشگاه‌ها تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

«حمید بالایی» جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه سند تحول و تعالی بسیج دانشجویی سال گذشته طراحی، تصویب و ابلاغ شده، گفت: رویکرد مساله محوری و حل مسائل مردم در موضوعات مختلف مرکز ثقل این سند است که با تحلیل فرمایشات رهبر انقلاب ۵ ماموریت اصلی از دل آن بیرون می‌آید.

وی افزود: شناسایی مسائل کشور در حوزه‌های مختلف، ارائه پاسخ‌های مناسب برای هر مشکل، مطالبه مسائل و راه حل‌ها از مسئولین، گفتمان سازی حول این مسائل در بین عموم مردم و ورود به عرصه میدانی و عملیاتی در عرصه‌های مورد نیاز، ماموریت‌های اصلی سند مذکور است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه زیر ساخت‌های مورد نیاز برای انجام ماموریت‌ها در سازمان تشکیل شده است، گفت: رهبری انتظار دارند تا این ماموریت‌ها در برش بومی محلی از کوچکترین روستا‌ها تا مقیاس منطقه و جهانی انجام پذیرد و نباید به صورت جزیره‌ای عمل شود.

داود محبی مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی نیز ابراز کرد: هرجا کار خوبی انجام شده است در درجه اول لطف خدا و عنایت اهل بیت و در درجه دوم کار خالصانه دانشجویان بسیجی و اعضای ناحیه بوده است.

جواد رفعت نژاد نیز با بیان اینکه ماموریت‌های ابلاغی رهبر انقلاب به بسیج دانشجویی بسیار سنگین و مهم است، گفت: ما دست همکاری به سمت تمام روسای دانشگاه‌ها و کادر اجرایی، دانشجویان بسیجی و دیگر تشکل‌ها دراز می‌کنیم و از همه برای انجام این ماموریت‌ها کمک می‌طلبیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها