خبرهای داغ:
روحانیون استان خراسان شمالی در محل حوزه علمیه شهرستان بجنورد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۰۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج:روحانیون استان خراسان شمالی در محل حوزه علمیه شهرستان بجنورد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع کردند.

در این مراسم که با حضور جمعی از روحانیون  استان برگزار شد حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت:امام فرمودند بسیج از لطف های آشکار خداوند بوده چون با آمدن بسیج و حضور مردم نتیجه جنگ تغییر کرد و پیروزی های پشت سرهم به دست آمد.

وی در ادامه گفت:گاهی اوقات دشمنان اسلام اقداماتی را انجام می دهند که نه تنها باعث ضعف انقلاب و کشور نمی شود بلکه باعث تقویت انقلاب و بالارفتن روحیه کشور می شود که نمونه آن اقدام استکبار در تروریست خواندن سپاه در رو زپاسدار بوده.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: سپاه همزاد انقلاب و ازرویش های انقلاب و فرزند انقلاب است و نام سپاه  و پاسدار با انقلاب اسلام همیشه همراه بوده و دوگانه به هم پیوسته هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:سپاه فقط پاسدار مرزها نیست بلکه پاسدار ارزش ها نیز می باشد و حوزه کاری سپاه فقط در حوزه نظامی خلاصه نمی شود.

وی  در ادامه  گفت :مردم ما انقلابی اند ولی اگر دشمنان بخواهند مردم را اذیت کنند انقلابی تر می شوند و این از ویژگی های بارز این نظام است و این که  دشمنان هم بدانند سپاه و ملت ما یکی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها