جمعی از مردم و مسئولان شهرستان بهمئی ضمن دیدار با کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان تروریست خواندن سپاه پاسداران را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۱۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
همزمان با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب محکوم کردن تروریست خواندن سپاه پاسداراناسلامی از سوی استکبار جهانی، جمعی از مردم و مسئولان با کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بهمئی دیدار و با آرمان‌های این نهاد انقلابی تجدید میثاق کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت:حمایت مردم ومسئولان از سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از دل قانون اساسی قابل ستایش و مایه دلگرمی پاسداران است.
سرگرد پسنده با بیان اینکه امام راحل (ره) فرمود: "نهاد و افرادی را که دشمنان از آن‌ها بدگویی می‌کنند، همان‌ها خار چشم استکبار هستند" و اینکه این حرکت ناقض قوانین بین المللی، افزود: ما به خود می‌بالیم که امروز سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی در خط مقدم مبارزه با جبهه استکبار قرار دارد.
امام جمعه لیکک در این دیدار با تبریک روز پاسدار، معرفی سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد تروریستی توسط آمریکا را محکوم کرد.
حجت الاسلام افروغی با بیان بخشی از موفقیت‌های چشمگیر سپاه در عرصه‌های ملی و بین المللی، تحریم این نهاد انقلابی را سندی بر تایید انقلابی بودن و نا امیدی دشمنان دانست.
مسئولان اداری شهرستان بهمئی هم با اهداء شاخه گل به پاسداران شهرستان اعلام کردند که همه ما سپاهی هستیم و پاسداران را فرزندان انقلاب می‌دانیم.
ارسال نظرات