گرامی داشت روز پاسدار در یاسوج

آیین گرامی داشت روز پاسدار با حضور نماینده ولی فقیه در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
نماینده، ولی فقیه در استان در این آیین با اشاره به گرامی داشت روز پاسدار در یاسوجاینکه آمریکا از ولایتمداری و اقتدار سپاه پاسداران ترس داردگفت: اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه‌های تروریستی، باعث شد نام سپاه پاسداران در جهان یک بار دیگر بدرخشد.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه باید حرکت دشمن را به فال نیک گرفت افزود: جبهه مقاومت غرور آمریکا را در منطقه شکسته است و ضربه سپاه در سوریه و عراق کاری بوده است و نباید توقع داشته باشیم آمریکا از سپاهی که مدافع حرم شد و غرورش را در منطقه شکست تعریف کند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمنان بدانند این تصمیمات و اقدامات و حرکت‌های سخیفی که آن‌ها انجام داده اند هیچ‌گونه خللی در ارادت دولت و ملت ایران به سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ایجاد نخواهد کرد و همه نیرو‌های انقلاب و فرزندان این کشور را کنار هم برای استقلال و پیشرفت این کشور قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است ادامه داد:همانطور که اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل تمام زیاده خواهی‌ها و ظلم ایستاد و فساد ستیز و ظلم ستیز بود، در تمام این ویژگی‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنباله رو مکتب اباعبدالله حسین (ع) است.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: بی شک این اقدام آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.
نماینده، ولی فقیه در استان به وحدت و پکپارچگی مردم در پاسخ به این اقدام آمریکا اشاره کرد و گفت: پس از این اقدام دولت آمریکا همه مردم در حرکتی همگون و همدل، سبز پوش شدند و آمادگی برای دفاع از اقتدار و عزت سپاه را اعلام کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان هم گفت: دشمنان به علت ترس از عظمت و تأثیرگذاری نظام و انقلاب اسلامی ایران در جهان و منطقه، به دنبال منزوی کردن آن هستند، ولی خوب می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد.
حجت الاسلام حکمتی جو افزود:اقدام نابخردانه آمریکا موجب انسجام و درخشش سپاه در منطقه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار