خبرهای داغ:

تجمع نیروهای سپاه و بسیج در حمایت از سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان تجمع نیروهای سپاه و بسیج با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شرفی امام جمعه محترم شهرستان و حضور پرسنل نیروی انتظامی و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۲۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شرفی ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار، سپاه پاسداران را فرزندان رشید انقلاب اسلامی عنوان کرد و در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام کرد؛ این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.

وی در ادامه اضافه کرد: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ فریب نمی‌خورد و بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.

ایشان در فرازی از سخنان خود با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: به برکت وجود فرماندهی مقتدرانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با برخورداری از دانش روز موشکی و تجهیزات دفاعی همسو و همدلانه در حال دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار