رئیس کل دادگستری استان در حمایت از سپاه پاسداران؛

دشمنی آمریکا با ایران موجب افزایش وحدت ملی شد

رفتارهای خصمانه آمریکا وحدت ملی را در ایران تقویت می کند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۳۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
رئیس کل دادگستری استان در دیدار با فرماندهاندشمنی آمریکا با ایران موجب افزایش وحدت ملی ارشد سپاه فتح استان با اشاره به نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار گفت: تناسب نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار بسیار میمون بوده و سنخیت دارد.
حجت الاسلام مزارعی با اشاره به یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا در رابطه با تروریست نامیدن سپاه پاسداران تصریح کرد: در هر کسوتی که باشیم افتخار پاسداری را داریم و امروز به یاد دوران دفاع مقدس لباس مقدس پاسداری را بر تن کرده ایم تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که آحاد ملت ایران همه پاسدار هستند.

وی در دامه تاکید کرد: آن‌هایی که در فضای مجازی دولت استکباری آمریکا را همراهی می‌کنند بدانند که سپاه پاسداران عزت داشته و عزیزتر خواهد شد چرا که سپاه پاسداران مجموعه‌ای است مردمی که از بطن و جان این جامعه برخاسته است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: شما پاسداران باید به این تنفر دشمنان نسبت به خودتان افتخار کنید.

حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه ترامپ دیوانه است که خیال می‌کند با نسبت دادن تروریست به سربازان جمهوری اسلامی ایران که قبل از انقلاب هم پاسدار بودند می‌تواند افکار عمومی جهان را با خود همراه کند.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه قضایی خود را پاسداران نظام می‌دانند و در هر لباسی که باشند پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه مجموعه سپاه و قوه قضائیه دارای یک آرمان و هدف هستند و آن هم اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است گفت: دشمنان ایران اسلامی نمی‌دانند که مردم و مسئولان این نظام در هر پست و مقام و درجه و رتبه‌ای که باشند با هم ارتباط دارند.

سرهنگ خرمدل افزود: هدف دشمنان به ویژه آمریکا این است که میان مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد کنند، ولی کورخوانده اند و این آرزو را به گور می‌برند.

وی با بیان اینکه حضور شما مسئولان قضایی یک پیام برای پاسداران و یک پیام را برای دنیا دارد گفت: پیام این همراهی برای دشمنان این است که دشمنان سپاه پاسداران را مضطرب‌تر و درمانده‌تر می‌کند و پیام آن برای پاسدران این است که سپاه پاسداران و دستگاه قضایی مجموعه‌ای واحد و اهدافی مشترک دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار