مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک:

ملت ایران همواره حامی نیروهای مسلح خود بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک: ملت ایران همواره حامی نیروهای مسلح خود بوده است
کد خبر: ۹۱۲۷۱۳۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
 
 
 

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد سهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک گفت:ملت ایران همواره حامی نیروهای مسلح خود بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی اظهار کرد، مردم ایران از بدو انقلاب تا کنون ثابت کرده که همواره از انقلاب و نهادهای انقلابی خود حمایت کرده و مدافع و پشتیبان محکمی برای نظام و نیروهای مسلح خود بوده است.

سهرابی ابراز داشت، مردم عزیز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتهای آن در کنار نیروهای نظامی و انقلابی از کیان مملکت جانانه دفاع کردند و هیچ گاه و در هیچ عرصه ای از حرف دشمن تبعیت نکرده است.

وی حضور مردم در راهپیمایی 23 فروردین روزجمعه درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد همبستکی ملت با نظام اسلامی و محبوب بودن انقلاب و نهاد های انقلابی دانست و افزود، دشمنان ایران واسلام قدرت ملت ایران و محبوبیت سپاه را به وضوح دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک اضافه کرد، دشمنان اسلام و به خصوص آمریکا باید قبول کنند که سیاست های آنان در منطقه تاثیری نداشته  و راهبردهای آنان با هزینه های سنگین شکست خورده و از عصبانیت قدرت تصمیم گیری از آنها سلب شده که طی اقدام خارج از منطق و بی خردانه  سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار دادند و این اقدام نه تنها محبوبیت سپاه در ایران را بلکه در جامعه جهانی نشان داد و مردم بسیاری از کشورها از سپاه حمایت کردند.

ارسال نظرات