رئیس کل دادگستری استان زنجان با محکوم دانستن اقدام خصمانه آمریکا گفت: سپاه پاسداران یکی از نهادهای انقلابی، ارزشی و برخواسته از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۵۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی  استان، ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بالاخص روز پاسدار به تمامی پاسداران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم اینکه امروز در حضور شما و نهاد مقدس هستیم امیدواریم امسال، سالی سراسر با برکت، موفقیت و پیروزی در تمام جوانب و سال فتوحات هر چه بیشتر برای ایران عزیز اسلامی و شکست دشمن باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران یکی از نهادهای انقلابی، ارزشی و برخواسته از انقلاب اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه امام راحل شکل گرفت و سپاه در همه عرصه ها هر جا نیاز بود حضور داشت.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به  دیدار جمعی از  پاسدارن با مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان  در جمله بسیار زیبایی گفتند: اگر مشکل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی در کشور بوجود آید سپاه پیشرو و پیشگام است، اگر بیرون مرزها مشکلی وجود داشته باشد سپاه پیشرو و پیشگام است و از ارزشهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست می کند.

رئیس شورای قضایی  استان زنجان با اشاره به اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران  در لیست تروریست  خاطرنشان کرد: چطور ممکن است یک نیروی نظامی که بر اساس قانون اساسی شکل گرفته است تروریست تلقی گردد؟ روزی که این اقدام نابخردانه که از اول هم محکوم به شکست بود اتفاق می افتد ارتش و نیروی انتظامی می گوید ما هم لباس خود را عوض می کنیم و سپاهی می شویم، این اقدام دشمن موجی در کشور ایجاد می کند که نشان از اتحاد و انسجام می باشد که نه تنها دشمن به هدفش نمی رسد بلکه یکپارچکی و تقویت ارزشها اتفاق می افتد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: این اقدام امریکا  در همه جوامع بین المللی و همچنین در نظام مقدس جمهوری اسلامی  محکوم به شکست است و ان شالله حتما اقدام متقابلی از سوی ما صورت خواهد گرفت و بنا فرموده فرمانده معظم کل قوا  قطعا کید آمریکا نسبت به سپاه و انقلاب به جایی نخواهد رسید.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به دیدار با چند نفر از خانواده شهدا و جانبازان گفت: انقلاب مدیون جانفشانی و خون شهدای عزیز می باشد و ما کمترین کاری که میتوانیم بکنیم این است که لااقل ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده آنها و انجام درست وظایف و مسولیتمان دینمان را تا حد امکان به این عزیزان ادا کنیم و این جز با دید و نگاه انقلابی امکان پذیر نخواهد بود.

در این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان نیز از حمایت ها و پشتیبانی دستگاه قضایی استان از پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظرات