رعیتی فرد گفت:کارفرمایان، تولیدکنندگان و کارگران باردیگر باکمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان آسیب دیده به یاری این عزیزان شتافتند.تولید کنندگان و کارگران تا کنون بیش از 13 میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۶۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس  سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشورخبرگزاری بسیج ، علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت : در ابتدای سال و با شروع فصل بهار شاهد بارندگی های شدیدی در استان های مختلف کشور بودیم که در برخی نقاط منجر به سیلاب شد.

وی گفت: کارفرمایان، تولیدکنندگان و کارگران بار دیگر با کمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان آسیب دیده به  یاری این عزیزان شتافتند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: کمک های بسیار خوبی توسط کارگران و تولیدکنندگان صورت گرفته است،کارگران بسیجی مجتمع پارس جنوبی عسلویه یک روز از حقوق خود را به سیل زدگان ایثار و هدیه کردند.

رعیتی فرد افزود: همچنین بیش از 2100 نفر کارگر بسیجی در قالب تیم های جهادی به مناطق سیل زده اعزام شده و مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت : تولید کنندگان و کارگران تا کنون بیش از 13 میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند.

 

ارسال نظرات