همزمان با هفته پاسدار اولین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان فریمان درقالب یک کامیون به مناطق سیل زده کشور ارسال گردید.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وهفته مبارک پاسدار، به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فریمان اولین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان فریمان درقالب یک کامیون به مناطق سیل زده کشور ارسال گردید.

مسعود افضلی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه فریمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان داشت: مرحله اول کمک‌های غیر نقدی ارسالی شامل ۳۲ قلم مواد خوراکی، ظروف ولوازم منزل، اقلام بهداشتی، حبوبات، شوینده و اقلامی مانند فرش، قالیچه، پتو و لباس به ارزش یکصد میلیون ریال می‌باشد که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی جمع آوری شده که اولین محموله آن توسط یک کامیون به مناطق سیل زده کشور و هم وطنان آسیب دیده از سیل ارسال شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا بسیجیان نوع دوست و متدین شهرستان علاوه برکمک‌های غیر نقدی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال نیز به این امر خداپسندانه کمک نقدی کردند که این مبلغ نیز به حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) جهت کمک به هموطنان سیل زده و تأمین اقلام مورد نیاز آن‌ها واریز گردید.

افضلی پور در ادامه گفت: در راستای کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر حوزه مقاومت بسیج کوثر اقدام به ایستگاه پخت آش نموده که درآمد حاصله از فروش آن درمرحله دوم به حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) واریز خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها