رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار گفت: مردم شهرستان رشتخوار در اقدامی خداپسندانه و در راستای کمک به هموطنان سیل زده، بیش از ۳۹۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان خود کمک کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
علیرضا احمدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تقدیر از تک تک مردم شریف شهرستان رشتخوار در جهت حمایت‌ها و کمک‌های صورت گرفته به هموطنان دچار سیل، گفت: در اجرای طرح جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان رشتخوار ۱۸ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به صورت نقدی و حدود ۲۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به صورت غیر نقدی و شامل برنج روغن، چای، آب معدنی، کنسرت جات، فرش، پتو و مواد شوینده بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع کمک‌های مردمی در این شهرستان ۳۹ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان بوده است، در ادامه به حضور موکب امام رضا (ع) شهرستان رشتخوار اشاره کرد و اظهار داشت: موکب امام رضا (ع) شهرستان رشتخوار متشکل از ۳۳ نفر شامل آشپز، نیرو‌های فرهنگی، طرح بسیج سازندگی و.. به مدت ۱۰ روز در سه وعده صبحانه، ناهار، شام پذیرای حدود ۹ هزار نفر از هم وطنان سیل‌زده در شهر خرم آباد لرستان خواهد بود.

شایان ذکر است موکب امام رضا(ع) شهرستان رشتخوار امروز شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ ساعت ۱۶ بعد از ظهر به سمت خرم آباد لرستان اعزام خواهند شد.

در جهت اجرا و جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان رشتخوار از جمله مجموعه سپاه ناحیه شهرستان، ائمه جمعه، فرماندار، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج در سطح روستاها، دهیاران، شورا‌ها و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها