خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: هم زمان با آغاز سیلاب اخیر بیش از ۱۰ گروه جهادی شهرستان اندیمشک به مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان و لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۹۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اندیمشک اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج شهرستان اندیمشک از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور و کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده استفاده می‌کند.

وی با بیان این که خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در سه حوزه ارسال کمک‌های مردمی، راه‌اندازی موکب و اعزام گروه‌های جهادی است، افزود: هم زمان با وقوع سیلاب، مردم شهر حماسه‌ساز شش مهر و چهارم آذر برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به سختان مقام معظم رهبری و لزوم توجه و خدمت‌رسانی به تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده کشور، عنوان کرد: برای کمک به سیل‌زدگان شهرهای مختلف کشور در شهرستان اندیمشک، محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان این که پس از وقوع سیلاب در استان‌های لرستان و خوزستان بیش از10 گروه جهادی شهرستان اندیمشک به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، گفت: این گروه‌ها با حضور در مناطق سیل در زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان به فعالیت پرداختند.

کریم‌پور با اشاره به این که این گروه‌ها خودروهای سبک و سنگین را با خود به همراه داشته‌اند، بیان کرد: هم چنین و پس از وقوع سیلاب در استان خوزستان، بیش از 10 هزار آب معدنی در میان شهروندان مناطق سیل‌زده توزیع شد.

وی توزیع بیش از 5 هزار غذای گرم در میان شهروندان مناطق سیل‌زده استان خوزستان را یکی از دیگر از خدمات جهادگران شش مهر و چهارم آذر دانست و خاطرنشان کرد: هم چنین در این مدت بیش از 5 هزار قرص نان میان شهروندان طبخ و توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به نیازهای بهداشتی شهروندان مناطق سیل‌زده و توزیع ست‌ها و اقلام مورد نیاز در مناطق درگیر سیلاب توسط خیرین و گروه‌های جهادی اندیمشک، ادامه داد: جهادگران شهرستان اندیمشک تا پایان عملیات امداد و بازسازی در این مناطق حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها