مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود+ عکس

مراسم تکریم آقای دکتر رضوانی و معارفه حجت الاسلام دکتر نظری در حوزه معاونت فرهنگی_دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۰۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مراسم تکریم و معارفه معاون قدیم و جدید فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه، حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری به عنوان معاون جدید این واحد دانشگاهی معرفی و از خدمات دکتر علی رضوانی قدردانی شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه در این مراسم از آقای دکتر رضوانی که در مدت خدمت خود زحمات زیادی برای ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه کردند و از حجه الاسلام دکتر نظری برای قبول این مسؤولیت تشکر کردند.
دکتر ابوالقاسمی فر در ادامه گفت: در دانشگاه مخاطبان ما جوانان دانشجو هستند و اکنون در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشارات زیادی خصوصا به قشر جوان داشتند وظایف ما سنگین‌تر می‌شود و نیاز به برنامه ریزی دقیق و جامعی برای وضع فرهنگی ایشان بر عهده ما می‌باشد که انشاء الله معاون جدید فرهنگی مسیر قبل را ادامه و توسعه دهند تا اقدامات ما مورد رضایت خداوند قرار گیرد.
دکتر علی رضوانی ضمن عرض اعیاد شعبانیه و تشکر از ریاست و اعضای هیات رئیسه قدیم و فعلی دانشگاه و همکاران فرهنگی و دانشجویی، کانون‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان واحد گفت: در ۴۰ ماه گذشته که من عهده دار این مجموعه بوده ام فعالیت گروهی خوبی با همکاران فرهنگی و دانشجویی داشتیم و سعی شد تمام توان خود را در این کار بگذارم و ملاک فعالیت خود را رضایت خدا و پاسخ به وجدان و پاسخگویی به ارباب رجوع قرار داده ام و برای حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه این راه را دارم.
حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان و تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و همکاری دکتر رضوانی اظهار کرد: بنده برای این حوزه فرهنگی و دانشجویی برنامه‌های مفصلی دارم که با تشکیل جلسه با همکاران این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهم گذاشت. هدف من هم از قبول این سمت تنها این بوده است که نکند فردای قیامت اگر از من سوال شود که قادر به حرکت مثبتی بوده ام، ولی انجام نداده باشم.
امام جمعه موقت شهرستان شاهرود و بسطام افزود: اساس برنامه‌ها و سیاست راهبردی حوزه فرهنگی_دانشجویی دو رکن معرفت و بندگی است که این دو مکمل یکدیگر می‌باشند. بندگی معنای بسیار گسترده‌ای دارد فقط همین مقدار عرض می‌کنم که پیامبر عظیم الشان (ص) اگر به معراج رفت و به مقام رسالت برگزیده شد در پرتو بندگی و عبودیت خداوند بوده است و اگر ما معرفت خود و دیگران را افزایش دهیم باعث کسب مقام عبودیت می‌شود.
معاون فرهنگی_دانشجویی واحد شاهرود خاطر نشان کرد:  من سرباز هستم و من در قبول این مسؤولیت هیچ حسی جز خدمت ندارم. الگوی ما کلام حضرت ابراهیم (ع) در مواجهه با ستاره پرستان است که صبحگاه بعد از ناپدید شدن ستاره‌ها فرمود: «لَا أُحِبُّ الْآفِلِینَ» یعنی چیز‌های تباه شدنی را دوست ندارم. ما باید توجه داشته باشیم که دنیا با همه عظمتی که دارد براساس وعده قطعی خداوند ازبین رفتنی هست و دل بستن به این دنیا عاقلانه نیست بلکه باید عملکرد ما به گونه باشد که در آخر مسؤولیتی که داشته ایم تلاش‌های ما مورد رضای خداوند باشد.
در پایان مراسم دکتر ابوالقاسمی فر با تقدیم لوح تقدیر و اهدای هدیه از زحمات معاون پیشین فرهنگی و دانشجویی واحد تقدیر کرد و حکم مسؤولیت را به حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری تسلیم نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار