استاد برجسته دانشگاه در گفتگو با بسیج:

تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشان از استیصال آمریکا است

یک مدرس دانشگاه گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی ترامپ نشانه استیصال آمریکا و گواه بر این است که این دولت استکباری از سپاه ضربه شصت هایی خورده و عامل اصلی ناکامی‌شان در منطقه بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۱۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

ابوالفضل فخرالاسلام استاد و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط رئیس جمهور آمریکا گفت: این اولین بار است که در جهان یک نیروی نظامی و قانونی یک کشور به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می شود و این نشان از عمق جنایت های آمریکا به عنوان پایه گذار تروریسم در جهان است.

وی این اقدام را نشان از ناتوانی آمریکا و نقش ایران در منطقه و شکست تمام توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان خواند و افزود: تروریستی خواندن سپاه از سوی ترامپ نشانه استیصال آمریکا و گواه بر این است که این دولت استکباری از سپاه ضربه شصت هایی خورده و عامل اصلی ناکامی‌شان در منطقه بوده است.

این مدرس دانشگاه اقدام دولت آمریکایی‌ را باعث منزوی شدن آن دانست و گفت: قطعا این اقدام جاهلانه تبعات بسیار خطرناک و آسیب پذیری برای آنها خواهد داشت.

فخرالاسلام پیامدهای این اقدام را برای انقلاب اسلامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: سپاه نورچشم نظام و ولایت است و بهترین حامی و دلسوز مردم ایران و منطقه است؛ مردم دست از حمایت از این نهاد انقلابی بر نمی دارند و این اقدام نقطه عطفی برای انسجام و وحدت بیشتر مردم و مسئولین خواهد شد.

این مدرس دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا امروز سپاه را به عنوان تروریست معرفی می کند، نشان از ضعفش در برابر سپاه است؛ آنها با این اقدام اولا می خواهند فضایی تبلیغاتی برای خود ایجاد کنند و دوما دست و پا زدن برای حفظ جایگاه نخست وزیر رژیم منحوس صهیوینستی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات