در پیام فرمانده سپاه شهرستان بابلسر مطرح شد

حمایت مردم از سپاه جلوه‌ ماندگاری از ایستادگی است

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر پس از حضور حماسی مردم و مسئولان این شهرستان در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی گفت: مردم بابلسر جلوه‌هایی ماندگار از ایستادگی همراه با انسجام و وحدت را با حمایت از سپاه و ارزشهای اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۵۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ دوم پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه شهرستان بابلسر پس از حضور حماسی مردم و مسئولان این شهرستان در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی گفت: مردم بابلسر جلوه‌هایی ماندگار از ایستادگی همراه با انسجام و وحدت را به نمایش گذاشتند. متن پیام به این شرح است؛

                                                                              بسم الله الرحمن الرحیم
«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم» سوره انفال - 60
«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» امام خمینی(ره)

درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار شهرستان بابلسر که با حضور حماسی خود در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جلوه‌هایی ماندگار از ایستادگی همراه با انسجام و وحدت را با حمایت از سپاه و ارزشهای اسلامی به نمایش گذاشتند.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه بابلسر، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده‌اند و این مسیر را تا پیروزی مطلق ادامه خواهند داد.

اینجانب، ارادت خالصانه‌ام را نسبت به مردم شهیدپرور شهرستان بابلسر که با حضور خردمندانه و وحدت‌آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌ساز این شهرستان افزودند، تقدیم می‌کنم.

همچنین از مساعدت، همکاری و همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌آقای قلی‌پور امام جمعه محبوب شهرستان بابلسر، مهندس حسن‌زاده فرماندار بسیجی شهرستان، سردار نانواکناری نماینده ساعی مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، بسیجیان، سرداران، پاسداران و پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت، نیروهای دلاور نظامی و انتظامی و نیز مسئولین محترم ادارات و نهادهای شهرستان، صدا و سیمای مرکز استان بویژه اصحاب رسانه و در یک کلمه اصحاب حق و صاحب الزمانی و ولایتمدار بابلسر، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

از خداوند متعال برای مردم شهیدپرور و مسئولان انقلابی شهرستان بابلسر اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

                                                         

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار