امام جمعه موقت درجزین با بیان اینکه آمریکا از سبزپوشان سپاه هراس دارد، گفت: سپاه دژ محکمی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان است
کد خبر: ۹۱۲۷۲۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام والمسلمین راسخی امام جمعه موقت شهر درجزین در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و سفارش و دعوت به تقوا اظهار کرد: خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر بوسیله خود آن قوم و یکی از شرایط بخشیده شدن انسان استغفار است و استغفار از گناهان باید عملی باشد نه فقط به زبان و گفتار.
راسخی در ادامه گفت: اگر سپاه امروز به این نقطه از اقتدار رسیده است، بخاطر تلاش‌های بی وقفه سبزپوشان این نهاد است. یکی از مقامات آمریکایی اعتراف می‌کند سلیمانی هراس انگیز است، همه جا هست و هیچ جا نیست. این خوف آن‌ها را از این شخصیت و سپاه پاسداران نشان می‌دهد. چرا سپاه به این نقطه رسیده است؟ چون تلاش کرده است و برای اینکه بخواهیم به جایی برسیم باید تلاش کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اشتباهات متعدد و تکراری ترامپ و دولت امریکا گفت: انقلاب و سپاه به عنوان یک دژ محکم در برابر نقشه‌های شوم امریکا ایستاده است و همین سبب عصبانیت امریکاو قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی شده است. سپاه در عین اینکه تحریم بود توانست شعله توسعه و حرکت اقتصادی مردم و دولت را روشن نگه دارد لذا می‌بینیم که در کشور پروژه‌های شاخص نظیر فاز‌های مختلف عسلویه و پارس جنوبی چگونه درخشیده است. در مناطق آسیب دیده کشور در سیل اخیر از آق قلا و گلستان و مازندران تا خوزستان و لرستان و شهر پلدختر و... می‌بینیم که افراد مخلص سپاه پاسداران چگونه فعالیت می‌کنند اینجاست که می‌گوییم کدام تروریست؟
وی در ادامه گفت:چهل سال پیش ایران اولین کشوری بود که پرچم امریکا را به آتش کشید، اما امروز بیش از ۱۱۰ کشور پرچم امریکا را به آتش کشیده اند.
وی در پایان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز اول تشکیل، در جهت حمایت از مستضعفین عالم شروع به کار کرد و در مقابل داعش ایستاد و کشور‌ها و مردم مظلوم منطقه را از دست داعش نجات داد. اگر همه خدمات سپاه پاسداران را در برابر اعمال دولت و دولتمردان امریکا قرار دهیم متوجه خواهیم شد که چه کسی تروریست است، اعمالی نظیر بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، حمایت از عراق در جنگ علیه ایران، تاسیس و حمایت از القاعده، تشکیل داعش و حمایت از آنها، ورود ارتش آمریکا به هندوراس و سرکوب انقلابی‌ها و حمله به نیکاراگوئه و اشغال آن تنها گوشه کوچکی از اقدامات تروریستی دولت امریکا است. در پایان باید به رفقای سپاهی گفت: اینکه دشمن علیه شما شعار می‌دهد مشخص است که راه را درست رفته اید. اگر دشمن از شما تعریف کند به فرمود: به امام راحل باید به خود شک کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها