نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگینی ارزشمند هستند بر انگشتریه این انقلاب و یار و یار رهبر معظم انقلاب و دلسوز و همراه محرومین و مردم کشور عزیزمان هستند
کد خبر: ۹۱۲۷۲۶۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به دیدار سبر پوشان انقلاب اسلامی به مناسبت روز پاسدار رفتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی باشکوه است و دوام و عزت این انقلاب را مدیون خون شهدا و مجاهدت های آن ها هستیم.

 

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگینی ارزشمند هستند بر انگشتریه این انقلاب و یار و یار رهبر معظم انقلاب و دلسوز و همراه محرومین و مردم کشور عزیزمان هستند.

 

ایشان با اشاره به توهین های ریاست جمهوری کشور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 

 

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی تاکید کرد: این اقدام خصمانه آمریکا در ایام گرامیداشت روز پاسدار نشان دهنده درماندگی و عجز این کشور در مقابل نهاد مردمی سپاه است.

 

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در داخل و خارج از کشور یاریگر مستضعفان بوده که این امر همچون سدی محکم در مقابل زیاده خواهی دشمنان و از بین رفتن نقشه های شومشان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ملت ایران با حمایت گسترده خود در همان لحظه اول این نقشه خبیثانه آمریکا را نقش بر آب کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه همه ما افتخار می کنیم پاسدار هستیم افزود: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی همواره در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده و خاری در چشم بدخواهان نظام و کشور بوده است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است و در دل آحاد ملت و جهان قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نگاه انقلابی و ولایی، از خود گذشتگی، تعهد دینی و انگیزه بالا برای خدمت رسانی را از جمله ویژگی های سپاه پاسداران عنوان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: سپاه با حضور در عرصه های دفاعی، نظامی، اقتصادی و سازندگی همواره پیش قدم بوده و از خدمات و تلاش این نهاد مردمی که باعث خیر و برکت در کشور شده تشکر و قدردانی می کنیم.

ارسال نظرات