خبرهای داغ:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آمده است:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید شد:سپاه پاسداران مظهر عینیت و مجسم شعارهای اساسی جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: ۹۱۲۷۲۸۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود در خصوص محکوم کردن اقدام رژیم تروریست پرور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی بیانیه به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق وجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
امروز در بهار چهل و یکمین سال از انقلاب اسلامی شاهد آنیم که آن شیطان بزرگ بیشرمی های خود را به حد اعلی رسانده است در این سال هایی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است دشمنان قصد فرو پاشی و خاموش کردن این نور تابناک را داشته اند که به خواست خدا و با توسل به اهل بیت و رهنمود های مدبرانه و حکیمانه امامین انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه، بصیر، حماسی و انقلابی این مرز و بوم تمام نقشه های شوم این جهانخواران و سلطه گران جهانی به خودشان برگشته است.
در این چهل سال گذشته از عمر این درخت تنومند از جنگ های نظامی، سیاسی و فرهنگی گرفته تا امروز که در بهبهه‌ی جنگ اقتصادی هستیم دشمنان یک روز هم بیکار و آسوده در برابر جمهوری اسلامی ایران نایستادند.
اینبار شاهد آنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌نامند این موضوع نه تنها که ما را ناراحت نمیکند.
بلکه با در نظر گرفتن رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این نشانگر سرافرازی سپاه پاسداران است.
سپاه پاسدارانی که رکن اصلی و مولود مبارک انقلاب اسلامی است در این گام از انقلاب در تمام صحنه‌های نظامی ،امنیتی، سازندگی، علمی و آموزشی نقش آفرینی کرده است.
سپاه پاسدارانی که مظهر عینی و مجسم شعارهای اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
سپاه پاسدارانی که نور عضو اصلی و نور چشم انقلاب است.
سپاه پاسدارانی که وفاداری‌اش به اسلام ناب محمدی را با جان و خون و آبروی پاسدارانش ثابت کرده است.
سپاه پاسدارانی که در هر کجای عالم به مستضعفین ظلم و به حق آنان تعارض شود در آنجا حضور پیدا میکند و در جهت احقاق حق مظلومان عالم قدم بر‌می‌دارد.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به نمایندگی از مردم شریف شهرستان شاهرود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت فداکاری هایشان تشکر و قدر دانی مینماییم و حمایت همه جانبه خود را از این مولود مقدس انقلاب اسلامی اعلام مینماییم.
دشمنان انقلاب اسلامی علی الخصوص آمریکای جهان خوار بداند نه تنها که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه تمامی مردم شریف ایران با تمام توان در برابر هجمه‌های دشمنان بیگانه ایستادگی میکند و تا نابودی کامل این دشمنان منحوس حرکت خواهد کرد.
وما توفیقی الا با الله
ارسال نظرات
پر بیننده ها