آیه الله طبرسی با تاکید بر نقش برجسته صدا و سیما در اندیشه سازی افزود: تغییر ذائقه مردم، فریب سازی و تغذیه مسموم اخبار و اطلاعات با ابزار رسانه مهمترین شگرد استکبار است و از اینرو ایجاد قدرت تحلیل درست مطالب در جامعه مهمترین رسالت صدا و سیما به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۰۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیما مرکز استان با بیان اینکه صدا و سیما با پوشش مناسب راهپیمایی‌ها و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و پوشش مناسب سیل در مناطق سیل‌زده نقش موثری در اطلاع رسانی ایفا کرده است، اظهار داشت: در دنیای رسانه با حضور فعالان این عرصه نشر اخبار دقیق، صحیح را باید در جامعه دنبال کنیم.

وی با تاکید بر نقش برجسته صدا و سیما در اندیشه سازی افزود: تغییر ذائقه مردم، فریب سازی و تغذیه مسموم اخبار و اطلاعات با ابزار رسانه مهمترین شگرد استکبار است و از اینرو ایجاد قدرت تحلیل درست مطالب در جامعه مهمترین رسالت صدا و سیما به شمار می‌آید.

طبرسی گفت: ابزار فراگیری و نشر علم، دانش و صنعت در اختیار بشر قرار گرفت تا با عملکرد دیداری، شنیداری و رفتاری افکار را تغییر دهد.

این مسئول با اشاره به سانسور اطلاعات و اخبار صحیح در رسانه‌های غربی و عربی افزود: پرداختن به موضوعات سرگرمی و برنامه‌های جهت دار اساس فعالیت رسانه‌های غربی است و با تقویت فضای مجازی لازم است، در تنویر افکار عمومی و محتواسازی کوشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انعکاس اصالت واقعی وجوه انسانی و اندیشه الهی و فکر تکاملی رسالت صدا و سیماست و تولید برنامه‌های فاخر منطبق بر برنامه‌های ارزشی رسالتی است که باید به آن پردازش شود.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست با اشاره به خسارت حدود ۲ هزار میلیارد تومانی در سیل اخیر گفت: رسانه همچنان پیگیر انعکاس نظرات و مشکلات مردم سیل زده و اطلاع رسانی در خصوص نحوه امداد مردم به مردم است.

وی با اشاره به برنامه سازی در حوزه تولید افزود: با توجه به فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی و مشکلات سیل تلاش شد تا در نوروز شادمانی و نشاط در رسانه استانی حفظ شود.

ابراهیمی گفت: به منظور انعکاس مطالبات مردم شرق و غرب استان، امسال بخشی از برنامه‌ها در قالب ارتباط زنده از غرب استان اجرا شد.

وی افزود: با پوشش کامل سفر رئیس جمهور و حضور معاون اول رییس جمهور نخستین بار، آخرین تصمیم گیری‌ها از شبکه خبر و شبکه مازندران در خصوص خسارت سیل به مردم پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران صداو سیما را سرمایه‌ای اجتماعی نامید و گفت: همه همکاران رسانه تلاش کردند تا در محتوایی متنوع انعکاس موثری از وقوع سیل و حضور مسئولان در این مناطق داشته باشند.

وی ترسیم مواضع خصمانه ترامپ و پوشش حضور مردم و اعلام حمایت از سپاه پاسداران نیز از دیگر اقدامات رسانه استانی در چند روز  رسانه ملی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها