۲۵۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اقدام کورکورانه دولت آمریکا بیانیه دادند.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۱۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های استکباری و خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد، این اقدام خفت‌بار ناشی از شکست‌های مداوم شیطان بزرگ در دسیسه‌های مختلف علیه ملت ایران بوده، دسیسه‌هایی چون جریانات تجزیه‌طلبی در آغاز انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، استفاده از شبکه نفوذ در كشور و تشكيل و تجهیز جريانات تروريستي چون داعش و القاعده در غرب آسیا و موارد متعدد ديگر که همه این دسیسه‌ها توسط فرزندان شجاع ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.

طي چند روز گذشته حمایت گسترده همه جریانات و گروه‌های سیاسی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم‌ترین دلیل بر شکست این طرح ذلت‌بار است. در واقع دولت آمریکا همچون چهار دهه گذشته با نادانی خود موجب اتحاد فراگیر ملت ایران با سلیقه‌های مختلف شده است.

تحرکات دولت آمریکا طی چند ماه گذشته شامل خروج ارتش تروریستی آمریکا از افغانستان و سوریه و همچنین اقدام غیرقانونی الحاق بلندی‌های جولان به رژیم اشغالگر قدس و سرانجام قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، مهم‌ترین و روشن‌ترین دلیل بر انزوا و شکست سیاست‌های خصمانه و شیطانی آمریکا در منطقه است. این اقدام دولت آمریکا یا از حماقت و نادانی ناشی از خشم مسئولان آمریکا صورت پذیرفته یا این که دولت آمریکا در حال زمینه‌سازی جهت خروج کامل ارتش تروریستی خود از غرب آسیا است، كه برای خروج از منطقه به اقناع ايادي خود در منطقه نیاز دارد،که در هر دو حالت به جز شکست دستاوردی برای آنان نخواهد داشت.

 آنچه جهانیان این روزها در مقابل خود می‌بینند تغییر مفهوم تروریست است، از یک طرف ارتشي تروریستی و غاصب را مي‌بينند كه در سراسر غرب آسیا پایگاه‌های نظامی تشکیل داده و طی یک دهه گذشته با تجهیز گسترده جریانات تروريستي همچون داعش و القاعده جنایاتی بي‌شمار را مرتکب شده است (که بشر از بازگو کردن آنان در آینده شرم خواهد داشت) و از یک طرف نیروهای از جان گذشته را مي‌بينند که در مقابل این همه خشونت و انسان ستيزي ایستادند و جریاناتي چون داعش را به گور سپردند.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکوم کردن این تصمیم کورکورانه دولت آمریکا؛ حمایت مطلق خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و در صف پاسداران جان برکف میهن اسلامی در کنار سبزپوشان بی ادعا گوش به فرمان نایب بر حق امام عصر خواهیم بود انشاالله.

ارسال نظرات