خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

روحانیون در خط مقدّم کمک به مردم سیل زده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر این که روحانیون در خط مقدم کمک به مردم سیل زده اند، گفت: روحانیون و طلاب از سراسر کشور بصورت جهادی به یاری هموطنان سیل زده شتافته اند که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، در نشستی با کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان قزوین گفت: با وجود تمامی مسائل و مشکلات ملت بزرگ ایران با حفظ انسجام و یکپارچگی در مسیر شهدا، امام خمینی (ره) و رهبری گام بر می دارند و همین اتحاد و همدلی است که توطئه ها و فتنه های دشمنان و مستکبرین را خنثی نموده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ورود به عرصه مقابله با داعش در برخی کشورهای همسایه، تمام فتنه های دشمنان را خنثی و چهره زشت وخبیث تروریست ها و تروریست پرورها را نزد ملت های جهان آشکار ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن قدردانی از ملت شریف و همیشه همدل ایران اسلامی در یاری رساندن به هموطنان سیل زده، به حضور ارزشمند روحانیت و طلاب در این مناطق پرداخت و بیان کرد: انصافا نه تنها نیروهای مسلح، بسیج، سپاه پاسداران، ارتش، هلال احمر و .. در کمک به آسیب دیدگان نقش تاثیرگذاری داشتند، بلکه امروز مشاهده می کنیم که روحانیون و طلاب از سراسر کشور بصورت جهادی به یاری هموطنان سیل زده شتافته اند که جای قدردانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است، چرا که مردم بیدار و با بصیرت ایران اسلامی همیشه باعث ذلت و خواری و شکست دشمنان می شوند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار