مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۴۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.

سیدعلی لدنی‌نژاد در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه مواضع خصمانه امریکا علیه سپاه پاسداران ناشی از خشم و غضب رئیس جمهور آمریکاست، اظهار کرد: این حرکت کور باعث افزایش محبوبیت سپاه در میان ملت ایران می‌گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور موثر سپاه در تمامی مقاطع انقلاب عنوان کرد: تلاش‌های سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مهم بعد از آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه سپاه فتح استان نیز همواره در کنار مردم و دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان یاوری امین حضور داشته است، اظهار کرد: خدمات قابل قبول و گسترده سپاه فتح استان در جای جای استان در حال انجام است و این نهاد انقلابی و مردمی محور اتحاد و همدلی همه سلایق و نیرو‌های استان می‌باشد.

لدنی‌نژاد یادآور شد: سپاه فتح استان در سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی از شرکت آبفای استان در خدمت رسانی به مردم داشته و از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه نیز سردار حمید خرمدل با تقدیر از موقعیت شناسی مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمدی در اعلام حمایت از سپاه و حضور در جمع سپاهیان اظهار کرد: این موضوع نشان از غیرت و همبستگی مردم لرتبار استان دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مقطعی حساس از تاریخ خود می‌باشد، اظهار کرد: تحریم‌های همه جانبه آمریکا و غرب برای به زانو درآورن ملت ایران راه به جایی نبرده است و ملت ایران در راه تحقق اهداف و آرمان‌های خود حرکت رو به جلو دارد.

خرمدل مواضع اخیر آمریکا در مورد سپاه پاسداران را ناشی از استیصال این دولت در قبال این نهاد مردمی و انقلابی دانست و گفت: این حرکت باعث محبوبیت هر چه بیشتر سپاه پاسداران شده است.

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان سپاه را از خود می‌دانند، تصریح کرد: سپاه نیز تلاش داشته است در همه حال در کنار مردم و نهاد‌های اجرایی باشد.
ارسال نظرات