خبرهای داغ:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قاینات با ارائه بیانیه ای از حمایت های مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان از سپاه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۵۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قاینات  با ارائه بیانیه ای  از حمایت های مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان قاینات از سپاه شهرستان قاین تقدیر و تشکر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَاللّه وَاللّه ُ خَیْرُ الْماکِرینَ

 یا ایها الذین آمنوا ان تنصرالله ینصرکم  و یثبت اقدامکم

اقدام غیر قانونی و بی سابقه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، خود بیانگر کینه توزی و عصبانیت عمیق آنان از این نهاد انقلابی و مردمی است.

اما با تقدیرالهی این اقدام احمقانه به حماسه ای  پر شور و وحدت بخش منجر شد و با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی فصل مشترکی در حمایت مردم از پاسداران  انقلاب اسلامی رقم زد.

بی شک تصمیم سیاه ترامپ در ارائه شکست های زنجیره ای کاخ سفید در منطقه قابل تحلیل است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شتاب بخشیدن به روند تقویت توانمندی های دفاعی و تهاجمی و پاسداری از انقلابِ ملت شریف ایران عزیز مصمم تر ساخته است.

در این رهگذر با تقدیر و تشکر صمیمانه از مواضع انقلابی و حمایت های دشمن شکن عموم مردم شهید پرور شهرستان قاینات که با برپایی تجمعات، انتشار بیانیه، اعلام موضع و دیدار با فرماندهی سپاه قاینات اعم از فرماندار محترم و اعضای شورای تامین، امام جمعه محترم و جمعی از روحانیون شهر قاین ، شورای محترم اسلامی و شهردار قاین و سایر روئسای محترم ادارات و بسیجیان عزیز که به هر نحو حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته اند. باور داریم که این پشتیبانی ها ی متکثر و معنا دار بر بی اعتباری اقدام غیر قانونی دولت ماجراجوی آمریکا دلالت می کند و رسالت و مسئولیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مسیر مبارک و نورانی خود یعنی حفاظت از  دستاووردهای انقلاب اسلامی و تامین امنیت ملی سنگین تر می کند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قاینات به امت شهید پرور شهرستان اطمینان حاصل می دهد به حول و قوه الهی، تحت تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)  در کسوت پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن در برابر کید و مکر دشمنان زبون شده ی بزدل مثل همیشه قهرمانانه و جان فشانانه هیچ درنگ و مسامحه ای به خود راه ندهد و همیشه مطیع ولایت و خدمتگذار مردم و حامی مستضعفان عالم باقی بماند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قاینات

ارسال نظرات
پر بیننده ها