خبرهای داغ:
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مطرح کرد:
سرهنگ خدایی گفت: در ایام نوروز، 117 کیلو و 587 گرم انواع مواد مخدر با افزایش 51 درصدی نسبت به سال گذشته در استان کشف و 595 نفر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۶۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، سرهنگ بیژن خدایی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در شورای مبارز با مواد مخدر استان با اشاره به اقدامات پلیس استان در بحث جمع آوری معتادان متجاهر در سال 97 بیان کرد: آمار کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته 2 تن و 428 کیلو گرم انواع مواد مخدر با افزایش 15 درصدی کشفیات و دستگیری 4 هزار و 885 با افزایش 2 درصدی می باشد.

وی با اشاره به آمار تفکیکی دستگیر شدگان، گفت: 560 نفر قاچاقچی، هزار و 86 نفر نگهدارنده مواد مخدر، 2 هزار و 186 نفر نگهدارنده و هزار و 41 نفر معتاد در سال گذشته دستگیر و جمع آوری شده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به طرح های اجرا شده در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی در استان، اظهار کرد: در سال گذشته 890 مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد که نسبت به سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ خدایی عنوان کرد: همچنین 132 طرح پاکسازی محیط اطراف مدارس و دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفت و 20 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 218 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با اشاره به عمکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعطیلات نوروزی گفت: در این ایام 117 کیلو و 587 گرم انواع مواد مخدر با افزایش 51 درصدی نسبت به سال گذشته در استان کشف و 595 نفر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: با توجه به تعداد جمعیت دانش آموزی در استان، اقدامات پیشگیرانه الزامی است. با توجه به بحث جمع آوری معتادان متجاهر که از سال قبل آغاز شده، در مجموع شاهد افزایش جمع اوری و کشفیات بوده ایم و این موضوع می طلبد این امر با برنامه جدی در الویت قرار گیرد و این در حالی است که امکانات پلیس مبارزه با مواد مخدر، همان امکانات قبلی است و نیاز به امکانات و ابزار به روزتری در این زمینه می باشد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها