فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: اهتمام برای تحقق بندهای بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۰۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شاهین دژ ضمن تاکید بر اینکه باید برای تحقق بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام شود، گفت: سپاه بر پایه تقوی، شهامت، دیانت و تبعیت از ولایت تشکیل یافته و با عدم تبعیت از دشمن توانسته با صلابت و قدرت در دنیا ایستاده و حرفی برای گفتن داشته باشد و امروز به قدری توانمند شده است که آمریکای خبیث از ترس و وهم خود آن را تروریست نامیده است.

وی افزود: سپاه گام های مهم و موثری را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته است و با اقتدار تمام راه خود را ادامه خواهد داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه از جنس عاشورا و شهادت است و چشمان همیشه بیدار پاسدار هرگز اجازه لحظه ای ناامنی را نخواهد داد و با تأسی از قیام عاشورا آزادگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

کاظمی گفت: امروز مشاهده کنیم در کنار حفظ امنیت، سپاه و بسیج بدون ریا در شهرهای سیل زده کشور با نیت پاک به یاری هموطنان مان شتافته، همین حرکت های جهادی است که ترس و وحشت را بر اندام آمریکا انداخته و توانسته در جهان این همه محبوب قلوب شود و انشاءالله به زودی شاهد افول رژیم جهانخوار آمریکا و دست نشانده هایش خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات