مردم روستا‌های زرندیه که براثربارش نوروزی منازلشان تخریب شده به توجه بیشتر مسئولان نیاز دارند.

روستا‌های خسارت دیده از بارش نوروزی زرندیه نیازمند توجه بیشتر مسئولان

مردم روستا‌های امیرآباد و گرِگ باغی از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه که بر اثر بارش باران منازلشان تخریب شده از مسئولان شهرستان خواستند به این مناطق کمک و رسیدگی بیشتری داشته باشتند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۵۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

روستا‌های خسارت دیده از بارش نوروزی زرندیه نیاز توجه بیشترمسئولانآن دسته از مردم روستا‌های امیرآباد و گرِگ باغی از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه که بر اثر بارش باران منازلشان تخریب شده  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛از مسئولان شهرستان خواستند به این مناطق و کمک و رسیدگی بیشتری داشته باشتند.

تنها سرپناه مردم این روستا‌ها براثر بارش‌های باران نوروزی پیش خراب شده و در خانه‌های همسایه‌های خود زندگی می‌گذرانند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بخشدار منطقه و فرماندار شهرستان زرندیه تقاضای پاسخگویی کرد که هردو حاضر به مصاحبه نشدند.

گرِگ باغی، امیرآباد، چناغچی علیا، تیره، علیشارو حصار روستا‌های بخش خرقان شهرستان زرندیه هستندکه بر اثر بارش‌های نوروزی تعدادی از خانه‌های ساکنان این روستا‌ها تخریب شده و بیشتر این خانه‌ها مربوط به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه هستند.

به گفته رئیس اداه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه سیلاب در جریان بارش‌های نوروزی ۳۰ میلیارد ریال به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خسارت وارد وچهار دهنه از پل‌های شهرستان زرندیه تخریب کرد که بیشترین آسیب به حوزه راه‌های روستایی شهرستان زرندیه وارد شد.

شهرستان زرندیه با ۶۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان مرکزی و حلقه ارتباطی این استان با پایتخت و نیز استان‌های قزوین، البرز و قم است.

ارسال نظرات