مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: با توجه به وقوع سیل در مناطق گلستان و لرستان و چند شهر کشور، بسیج سازندگی شهرستان همدان با بکارگیری امکانات و گر‌وه‌های جهادی در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اقدامات متعددی انجام داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

کمک‌رسانی بسیج سازندگی همدان به سیل‌زدگان با بکارگیری امکانات و گر‌وه‌های جهادیسرهنگ دوم پاسدار هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در مناطق گلستان و لرستان و چند شهر کشور، بسیج سازندگی شهرستان همدان با به کارگیری امکانات و گر‌وه‌های جهادی در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اقدامات متعددی انجام داد.

وی افزود: در راستای این کمک‌رسانی‌ها بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از سوم فروردین ماه تاکنون با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی  و ارسال به مناطق سیل‌زده تلاش کرده تا باری از دوش مردم عزیز برداشته شود و قسمتی از مشکلات آنان را حل کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: حسینیه امام (ره) به عنوان مرکز جمع‌آوری انتخاب شده و کمک‌ها هر دو روز به وسیله سپاه استان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و کمک‌های غیر نقدی از قبیل لباس، کفش و چکمه، ظروف آشپزخانه، پتو، نان، فرش، شیرخشک و بسیاری از لوازم مورد نیاز سیل زدگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات