خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان گفت: از برنامه‌های دولت ترامپ برای ایران، ایجاد شکاف بین حاکمیت و ملت بود و با ناکام ماندن از این پروژه نسبت به سپاه کینه گرفته‌اند، آنها همچنین از ظرفیت‌های بزرگ سپاه وحشت‌زده هستند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۶۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

ترامپ از ظرفیت‌های بزرگ سپاه وحشت‌زده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضایی در مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه ناحیه همدان که در محل نماز خانه ناحیه برگزار شد، به تبیین علل تروریستی خواندن سپاه توسط دولت ترامپ اشاره و اظهار کرد: اینکه ایالات متحده سپاه را به عنوان گروه تروریستی اعلام می‌کند بیشتر جنبه سیاسی دارد و یک تصمیم سیاسی است چراکه قبلا چندین بار سپاه به عنوان حامی تروریست معرفی شده بود.

وی افزود: آمریکا با خروج از برجام وعده داده بود که ایران را بی‌ثبات خواهد کرد اما سپاه پاسداران اجازه چنین چیزی را نداد و مانع هرگونه بی‌ثباتی در کشور شد و عملاً نقشه آمریکایی‌ها را خنثی کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان گفت: از دیگر برنامه‌های دولت ترامپ برای ایران ایجاد شکاف بین حاکمیت و ملت بود و با ناکام ماندن از این پروژه نسبت به سپاه کینه گرفته‌اند، آنها همچنین از ظرفیت‌های بزرگ سپاه وحشت‌زده هستند.

وی عنوان کرد: آمریکا در دوران ریاست جمهوری بوش پسر در صدد ایجاد خاورمیانه‌ای جدید برآمدند، خاورمیانه‌ای که در آن رژیم صهیونیستی در امنیت کامل و قدرت بی‌چون و چرای منطقه باشد و در همین راستا به عراق حمله کردند و قصد داشتند با از بین بردن رژیم بعث عراق، این کشور را به یک متحد بزرگ و قوی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کنند اما این موضوع محقق نشد و عراق به برخلاف میل آنها و با هوشیاری سپاه و رزمندگان مقاومت به کشوری متحد با جریان مقاومت تبدیل شد که آمریکایی‌ها در همه این ناکامی‌ها سپاه را عامل مهم می‌دانند و نسبت به آن بغض و کینه دارند.

وی افزود: همچنین در سال‌های اخیر آمریکا با همکاری اروپا و ترکیه و برخی کشورهای عربی با ایجاد داعش سعی در از بین بردن نظام سوریه و حکومت بشار اسد و بعد حمله به عراق و در نهایت از بین بردن ایران بودند که جمهوری اسلامی از این تهدید بزرگ فرصتی بزرگ ساخت و عمق نفوذ استراتژیک خود را تا دریای مدیترانه پیش برد و باز هم ایالات متحده به هدف خود نرسید و سرخورده و نامید شد و با اعلام کردن سپاه به عنوان گروه تروریستی عصبانیت خود را نسبت به سپاه نشان دادند چراکه آنها سپاه را دست قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌دانند.

در پایان این مراسم از پاسداران نمونه و سرباز نمونه و جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و هدایایی توسط فرمانده ناحیه همدان به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات