امام جمعه چایپاره گفت: نقش سازنده سپاه در برهه های مختلف زمانی فراموش نمی شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۷۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

حجت الاسلام جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی رسمی نظامی کشور از سوی حکومت آمریکا و ترامپ، بیان کرد: من به این لباس سبز افتخار می کنم چرا که مدافع اسلام و انقلاب و ارزش های آن شده است، این لباس ها بزرگ ترین مانع در برابر استکبار جهانی است و اگر آمریکا امروز جرئت تعدی به کشور را ندارد به خاطر سبزپوشان سپاه است.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور در برابر تحریم ها دوام آورده و در بحث بنزین خودکفا شده است، به خاطر تلاش های شبانه روزی سپاه است، حضور مستشاری و فیزیکی سپاه مانع از شکست یمن در برابر عربستان شد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پرداخت و اعلام کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب علت خصومت آمریکا با سپاه به خاطر پیشگامی آن در دفاع از انقلاب و کشور است، سپاه هم در میدان عملیاتی در مرزها و هم در میدان سیاسی پیشقدم است.

امام جمعه چایپاره با پرداختن به نقش سپاه در خواباندن فتنه ۸۸ گفت: در سال ۸۸ بهائیان، سلطنت طلبان و منافقان جمع شدند تا نظام و انقلاب را شکست دهند ولی حضور سپاه در میدان سیاسی توطئه آنها را نقش بر آب کرد، آنها سپاه را بهانه کرده اند، ولی مردم را هدف قرار داده اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش سپاه و بسیج در سازندگی، گفت: سپاه تعداد زیادی از پروژه های ناتمام دولت را به عهده گرفته است و در زلزله و سیل اخیر نیز سپاه حضور چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات