فرمانده سپاه ناحیه سرخه با فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کرد
کد خبر: ۹۱۲۷۵۱۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه و به مناسبت اعیاد شعبانیه جلسه تعاملی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با فرماندهی انتظامی ناجا در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
محمد محرابی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در این باره که، حرکت احمقانه آمریکا و ترامپ باعث اتحاد بیشتر در کشور و به ویژه نیرو‌های مسلح شده است گفت: همه ما پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ این انقلاب پرشکوه اسلامی هستیم و این اقدام نمایندگان مجلس در خصوص پوشیدن لباس مقدس سپاه بسیار زیبا و پسندیده بود.
وی افزود: در بدترین شرایطی که مردم ما درگیر سیل شدند، پاسداران انقلاب اسلامی با لباس خاکی به یاری هموطنان خود شتافتند و به آن‌ها امداد رسانی کردند و این اقدام سبزپوشان ولایت تو دهنی محکمی برای امریکا و ترامپ بود.
مهرابی با اشاره بر خدمات سرشار سپاه در کشور و حضور همیشه در صحنه پاسداران چه در دوران جنگ تحمیلی و بازسازی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) و کمک به مردم سیل زده و... افزود: استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیجی در قالب طرح رضویون به منظور کاهش جرم در سطوح شهر بسیار مفید و کارساز بوده است و توانستیم از این نیرو‌های کارا بهره جوییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها