گردهم آیی بزرگ باستانی کاران استان های کشور با حضور مسئولان شهرستان ری در زورخانه باب الحوائج شهر کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش  سپاه تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ سعید رافضی مسئول واحد سلامت و ورزش های همگانی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل( ع) مرشدان و باستانی کاران شهر های کهریزک، زنجان، محلات، شهر ری، رباط کریم، ورامین، حسن آباد و باقر شهر به میزبانی هیئت باستانی کاران کهریزک در زورخانه باب الحوائج شهرداری کهریزک گرد هم آمدند و آیین گلریزان برای حمایت از سیل زدگان را برگزار کردند.

وی افزود: این مراسم هرساله در سالروز میلاد قمربنی هاشم( ع) در زورخانه شهرداری کهریزک برگزار می شود که باستانی کاران نامدار استان های مختلف کشور گرد هم آمده و با برگزاری برنامه های متنوع، منش پهلوانی حضرت ابوالفضل(ع) را الگوسازی و گرامی می دارند که امسال نیز با هماهنگی هیئت باستانی کاران کهریزک و شهرداری کهریزک افتخار میزبانی از پهلوانان رشته باستانی را داشتیم و باتوجه به  اینکه در روزهای اخیر شاهد وقوع بحران سیل در استان های کشور بودیم بنا را بر این نهادیم‌ که هزینه های میزبانی ضیافت شام را به نفع افراد سیل زده اهداء کنیم .

وی اظهار داشت: در ادامه این مراسم باشکوه آیین گلریزان نیز برگزار شد و مبالغ جمع آوری شده برای کمک به سیل زدگان اختصاص یافت. زورخانه باب الحوائج در مجموعه ورزشی شعدای قاسم آباد کهریزک واقع شده است.

 

 

ارسال نظرات