خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر سرخه با بیان اینکه پاسداران در تمام لحظات سخت حضور دارند،گفت: اِی سبز پوشان انقلاب، در دفاع از نظام و ولایت گام هایتان استوار و دل هایتان مطمئن باد
کد خبر: ۹۱۲۷۵۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
مریم آزمون، فرمانده حوزه کوثر شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه در خصوص روز پاسدار با اشاره به اینکه امام حسین (ع) پاسدار ارزش‌های دین مبین اسلام بوده و روز میلاد ایشان را روز پاسدار نامیدند اظهار کرد: باتوجه به حضور پاسداران در همه صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و... مردم با حضور پاسداران دلگرم می‌شوند.
وی افزود: دفاع از نظام، ارزش‌های انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم، توجه به نیاز‌های جامعه، کمک به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و در کنار مردم بودن در تمامی لحظات غم و شادی توقعاتی است که مردم و جامعه از پاسداران اسلام دارند.
آزمون با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های پاسدار نمونه اطاعت از فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌باشد گفت: سخنان ایشان چراغ راه ماست و پاسدار نمونه کسی است که در صحنه‌های سخت و طاقت فرسا حضور دارد و همیشه در کنار مردم و مدافع نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.
فرمانده حوزه کوثر سرخه بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی حضور در جبهه‌ها و دفاع از کشور و در سال‌های بعد از جنگ حضور در سازندگی و آبادانی، در برهه‌ای از زمان دفاع از حرم و حریم اهل بیت وظیفه بود و در زمان بحران‌های طبیعی مثل سیل و زلزله خدمت رسانی و کمک به مردم و التیام آلام آن‌ها وظیفه ماست. در تمامی صحنه‌ها پاسداران نسل اول، دوم، سوم و حتی چهارم انقلاب خوش درخشیدند و خدا را شاکریم که مردم ایران، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش در این امتحان الهی نیز سربلند بودند و این پیام ماست برای پاسداران ولایت؛ سبز پوشان انقلاب، نظام و مدافعان امنیت، همیشه سرتان بالا؛ گام هایتان استوار و دل هایتان مطمئن باشد در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها