بخشدار مرکزی ری با اشاره بر احترام به طبیعت تاکید کرد و از دهیاران، اعضای شورای اسلامی و تمامی دستگاه های اجرایی بخش مرکزی ری خواست، نسبت به جمع آوری نخاله ها ا با یک تلاش جهادی اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۳۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی ری، فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری در جلسه مشترک دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا با اظهار تاسف نسبت به حوادث رخ داده در استان های سیل زده از جمله لرستان، مازندران و خوزستان؛ بر حفظ و احترام به محیط زیست تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می کنم دهیاران، اعضای شورای اسلامی و تمامی دستگاه های اجرایی بخش مرکزی ری با یک تلاش جهادی نسبت پاکسازی حریم رودخانه ها و جمع آوری نخاله ها و پاک سازی زباله های حریم روستا اقدام نمایند تا در آینده شاهد وقوع حوادثی مثل سیلاب های مخرب اخیر و تحمیل خسارت های جانی و مالی نباشیم.

وی در ادامه گفت: این طرح از روز ملی شورا آغاز و در زمان های معین بطور مستمر تا پاک سازی کامل ادامه یابد.

فکوریان با بیان اینکه این طرح نیاز جدی به فرهنگ سازی در سطح جامعه دارد اظهار داشت: آنچه که مهم است، نظارت جدی و جلوگیری از آلودگی مجدد محیط زیست پس از اجرای این طرح است.

 وی گفت: همكاري و سرمايه گذاري در امور گوناگون بخش از قبيل توسعه كشاورزي ، حفظ محیط زیست،  حمل و نقل ، بهداشت ، صنايع روستايي و دستي ، امور فرهنگي و ورزشی از اهم برنامه های مشترک بین بخشداری، دهیاران و اعضای شورای اسلامی است.

 

 

 

ارسال نظرات