حجت الاسلام‌ محمودخیری درجمع جانبازان لردگان گفت: مجاهدت جانبازان انقلاب اسلامی مایه افتخار است.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۶۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام روز جانباز با حضور جانبازان‌ و رزمندگان‌ ۸سال دفاع مقدس درسالن ارشاد شهرستان لردگان‌ برگزار شد.

 

دراین‌مراسم امام جمعه فلارد لردگان با تبریک‌ اعیاد شعبانیه به جانبازان سرافراز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان در صراط مستقیم ولایت حرکت کردند.

 

حجت الاسلام‌خیری جانبازان شهیدانیند که دربین ماحاضرند و شهدا جانبازانی هستندکه روزی خور سفره پر نعمت الهی هستند.

 

ناطق ادامه داد:در حقیقت شهادت و جانبازی دو روی یک سکه است و در حال حاضر جانبازانی داریم که روزانه بر اثر شدت درد و رنج ناشی از جانبازی، شهادت را تجربه می کنند.

 

وی افزود: وجود و نفس جانباز مایه برکت است چرا که با دیدن این عزیزان انسان به یاد مجاهدت ها و ایثارگری های انسان های بالا مقام و شریف در جبهه حق علیه باطل می افتد،مجاهدت جانبازان مایه افتخار است.

 

امام جمعه فلارد ادامه داد: دو خصوصیت بارزحضرت ابالفضل علیه السلام بصیرت و وفاداری بودکه جانبازان عزیز هم ای دو خصیصه  را از آن حضرت الگو گرفتند  چرا که با بصیرت کامل دوست را از دشمن و حق را از باطل شناختند و با درک صحیح از زمان در ادای تکلیف خود تاخیر روا نداشتند و به یاری دین حق شتافتند و تا پای جان ایستادند و همچون حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تا آنجا که توانستند  ایستادگی کردند و هیچ گاه احساس خستگی نکردند.

 

حجت الاسلام‌خیری به دست آوردن هر چیزی مستلزم پرداخت هزینه است و هزینه برپایی جامعه اسلامی و جبهه حق را شهدا و جانبازان پرداختند از این رو دین بزرگی به گردن همه ما دارند.

 

وی گفت: بهترین رفیق انبیاء، جانبازان هستند چرا که در خط بعثت انبیا و در صراط مستقیم ولایت حرکت کردند و خداوند در آیه ۶۹سوره نساء می فرماید کسانی که در خط اطاعت از ولایت هستند رفیق انبیاء، شهدا، صدیقین و صالحین هستند.

 

امام جمعه فلارد افزود:جانبازان در جنگ تحمیلی در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند و در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز در خط مقدم حضور دارند و لبیک گویی مقام معظم رهبری هستند.

 

 وی به شعار امسال که رونق تولید نام گذاری شده است اشاره کرد و ادامه داد: جانبازان عزیز در عرصه های گوناگون خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی پیشقدم بودند و در بحث رونق تولید هم با همکاری مسئولان آماده  خدمت هستند.

 

امام جمعه فلارد به اقدام رییس جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران اشاره و ضمن محکوم کردن این اقدام احمق های درجه یک دنیا گفت:تروریست واقعی دولت و ارتش آمریکاست که با هزینه های فراوان گروه های تروریستی را ایجاد و خون بسیاری از مردم مظلوم و بی گناه، زنان و کودکان را به زمین ریختند.

 

حجت الاسلام‌خیری افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه های انقلاب با اقتدار در کنار مردم و مسئولین بوده و به کوری چشم دشمنان، آحاد مردم و مسئولان ضمن اینکه خود را پاسدار می دانند ، از این نهاد انقلابی حمایت همه جانبه می کنند.

ارسال نظرات