مسؤول بسیج سازندگی استان از حضور 250 جهادگر هرمزگانی در استان خوزستان و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۶۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمدرضا آران صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به استان خوزستان اظهار داشت: بسیج سازندگی هرمزگان از ابتدای وقوع حادثه سیل در شهرستان کارون، خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: جهادگران بسیجی در قالب گروه‌های فنی و مهندسی، فرهنگی، رسانه، امداد پزشکی و تیپ مردم پایه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان از همکاری جهادگران استان‌های دیگر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی شهرستان جهرم استان فارس و استان تهران نیز ما را در شهرستان کارون همراهی می‌کنند.

آران، ایجاد و تقویت سیل‌بند و خدمات‌رسانی در زمینه مواد غذایی و پخت غذاهای گرم و همچنین توزیع ابزار، لوازم (بیل، کلنگ، چکمه، پلاستیک،گونی و ...) و اقلام معیشتی از اقدامات انجام‌شده است.

وی بیان داشت: دو دستگاه لودر، دو دستگاه تریلی، یک دستگاه گریدر و هشت دستگاه کمپرسی ماشین سنگین در شهرستان کارون به همت هرمزگانی‌ها مشغول فعالیت هستند.

مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان ضمن تشکر از مشارکت همه مردم، بسیجیان، فرماندهان نواحی بسیج، سازندگی‌های نواحی و همچنین ادارت استان به‌ویژه مجموعه استانداری هرمزگان، ابراز داشت: جا دارد از استاندار  هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی استان، مجموعه فولاد، آب منطقه‌ای،اصناف، اداره بنادر، دانشگاه آزاد، شهرداری، اداره راه و ترابری، صنعت و معدن، تعاون روستایی، نیروی انتظامی و همه کسانی که دغدغه کمک به همنوعان خود در استان خوزستان را دارند تقدیر و تشکر کنیم. 

آران در پایان گفت: همچنان منتظر کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان و دستگاه‌های اجرایی هستیم تا بتوانیم در حد توان، گوشه‌ای از مشکلات مردم خوزستان را آلام ببخشیم.

ارسال نظرات