امام جمعه نیشابور گفت: تروریست خواندن سپاه به معنای تروریستی خواندن مردم ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید قاسم یعقوبی در جمع بسیجیان اظهار کرد: ماه شعبان، ماه تقرب به خداوند است و این ماه بزرگترین مهمانی برای مومنان است.

وی افزود: همه مومنان طالب ظهور هستند، اما طالب بودن کافی نیست باید عاشق ظهور باشیم.

امام جمعه قوچان ابراز کرد: سپاهیان و ارتشیان در سیل اخیر در کشور مانند زلزله کرمانشاه حماسه آفریدند و جای تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی و مسئولین را داریم و امروز سپاه در تمام مسائل یار و یاور مردم است.

وی گفت: تاکنون بازاریان ما بالای ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرده اند و اقشار مختلف هم همچنین بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده اند و خوشبختانه تاکنون ۵ کامیون به مناطق سیل زده اعزام شده است.

یعقوبی اظهار کرد: دشمنان نمی‌توانند عزت، امنیت، آرامش و وحدت ما را بببنند، حرف‌ها و گربه رقصانی‌های ترامپ را دیدید و دیدیم که چگونه مردم ایران جواب او را دادند.

وی افزود: سپاه را تروریستی اعلام کردند، چون در ایران به دنبال اختلاف بودند و این عامل باعث شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب‌تر از قبل شود.

امام جمعه نیشابور بیان کرد: آمریکا تروریست پرور است و باید از سپاه پاسداران تروریست کش عصبانی شود.

وی ادامه داد: آمریکا ترور‌ها را در ایران شروع کرد، اما سپاه تمام این ترور‌ها را خنثی کرد، سپاه جلوی اغتشاشات را در منطقه گرفته است و این گوشه‌هایی از اهداف آمریکا بود که توسط سپاه نقش برآب شد.

وی ابراز کرد: آمریکا شرکت‌های چندملیتی را تحریم کرد تا هیچ شرکتی در ایران فعالیت نکند و به همین علت قرارگاه خاتم در کشور بنیان نهاده شد و سپاه پاسداران کار سازندگی در کشور را شروع کرد.

یعقوبی عنوان کرد: تروریست خواندن سپاه به معنای تروریستی خواندن مردم ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها