خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز با اشاره به نامگذاری سال به نام رونق تولید ملی تأکید کرد که کلید حل مشکلات کشور عمل به شعار سال است.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز، در جمع کارکنان و برخی از بسیجیان این ناحیه با تأكید بر اینكه كلید حل مشكلات كشور عمل به شعار سال است، گفت: نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به شناخت ایشان به مشکلات و موانع و امکانات موجود در کشور، انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از تکالیفی که قانون اساسی کشور برای مقام معظم رهبری ایجاد کرده، تعیین سیاست‌های کلی نظام است معظ‌م‌له یکی از راه‌های ترسیم این سیاست را در ابتکار نامگذاری سال محقق می‌كند.

علی‌پور بیان كرد: یکی از وظائف و برنامه‌های در دستور کار ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال فرهنگ‌سازی رونق تولید در بین مردم و باور اعتقاد به خرید کالای ایرانی است که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تدابیری اندیشیده خواهد شد.

وی یادآور شد: نام‌گذاری شعار سال در موضوعات اقتصادی به‌دلیل آن است دغدغه اول مردم کشور استو همه باید بدانیم برای تحقق یافتن شعار سال که رونق تولید است، عمل كردن مسئولان و متولیان به این امر باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و فراموش نکنیم که هرکس به سهم خود در تحقق شعار سال شریک است.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) در انتها با تشکر از آحاد مردم جامعه خصوصاً مردمان سومین حرم اهل بیت(ع) در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور از ادامه جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مردم سیل زده کشور خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها