تجمع طلاب و روحانیون تهران با عنوان « روحانیت صدای مردم » در راستای محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهوری ایالات متحده، صبح روز یکشنبه در حوزه علمیه مروی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، تجمع طلاب و روحانیون تهران با عنوان « روحانیت صدای مردم » در راستای محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهوری ایالات متحده، در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شکست‌ سیاست‌های ضد ایرانی دولت آمریکا در منطقه و همچنین عدم توفیق ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا، موجب سردرگمی سیاستمداران آمریکا شده و یک نیروی مسلح رسمی کشور را در زمره گروه های تروریستی قرار دادند.

سالک ادامه داد: اصل 150 قانون اساسی به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره داشته که این نهاد برای نگهبانی و خدمت رسانی به این مرز و بوم ایجاد شده است.

نماینده مردم اصفهان یاد آور شد: دولت موظف است برای همه افراد کشور برنامه و امکانات آموزشی و نظامی فراهم کند که سپاه در این زمینه مسئولیت برگزاری و اجرای آن را بر عهده دارد.

به گفته وی سپاه قدرت بازدارندگی در سطح جامعه و منطقه را دارد.

سالک همچنین به موضوع سیل اخیر در کشور اشاره کرد که در آن سپاه توانست با آمادگی کامل در این مناطق حضور چشم گیری داشته باشد.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 2 فوریت تروریست خواندن آمریکا در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

در این مراسم حجت الاسلام تحریری تولیت مدرسه عملیه مروی، حجت الاسلام علی اکبر رشاد رئیس حوزه علمیه استان تهران و برخی از مسئولان سپاه پاسداران حضور داشتند که در پایان مراسم بیانیه ای قرائت شد.

ارسال نظرات