خبرهای داغ:
ارتش حوزه سانتکام بیش از ۱۱میلیون جاسوس در خاورمیانه دارد که در چند سال اخیر با آموزش و تجهیز آنان هر حکومتی را که بخواهند به راحتی ساقط می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۳۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

خبرگزاری بسیج قزوین: سپاه پاسداران بزرگترین نیروی مردمی دنیاست که علاوه بر کار نظامی در حوزه های سیاسی و فرهنگی و شاخه برون مرزی قدس می تواند در آینده نه چندان دور آمریکا و منافع نامشروع وی را محدودتر نماید.
حوزه سانتکام شامل ۷۰درصد منابع انرژی و معادن گرانبهای دنیا از کنیا تا خاورمیانه و قفقاز را شامل می شود.
مساحت این حوزه استراتژیک ۲۶میلیون کیلومتر مربع بوده و منابع آن را با حمایت از حکومت های دست نشانده به تاراج می برد.در منطقه خلیج فارس با حمایت از دیکتاتورهای عربی سالهاست به اختلاف افکنی پرداخته و از دیکتاتورها در جنگ های نیابتی استفاده می کند.
دول استکباری با اوج گرفتن قدرت مردمسالاری دینی در ایران و تقابل ایدئولوژیک با جبهه استکبار، خصومت و دشمنی ها با انقلاب مردم ایران را با تمام قوا آغاز کردند.
در جنگ ۸ساله و فعال کردن گروه های تجزیه طلب تا جایی پیش رفتند که ایران را با عظیم ترین و طولانی ترین جنگ کلاسیک دنیا در یک قرن اخیر مواجهه کردند.
فرمانده ارتش آمریکا در خاورمیانه همه کاره حوزه سانتکام بوده و تمام تغییرات را مدیریت می کند.
در جنگ نفت کش ها با ائتلاف غربی و عربی بزرگترین تجمع نیروی دریایی دنیا را برای برخورد با ایران شکل دادند و با زدن کشتی ایران اجر و سکوهای نفتی نصر، سلمان و چاه نوروز وارد جنگ مستقیم با ایران شد.
در آن زمان با غرق ساختن ناوچه های سهند ،سبلان، جوشن و پیکان ضربات اساسی بر نیروی دریایی ایران وارد کرد تا هم زمان با فشار داخلی قطعنامه ۵۹۸ را بدون دریافت غرامت به ایران تحمیل کنند.
اما در همان دوران تیم نیروی دریایی تازه تاسیس سپاه با رشادت های شهید مهدوی با انهدام هلی کوپتر آمریکایی سانتکام اولین تقابل سپاه پاسداران را با ارتش حوزه سانتکام به همراه داشت دستگیری ۱۲نفر از ملوانان ایرانی و شهادت تعدادی از دریا دلان اولین تقابل علنی ارتش سانتکام با نیروی دریایی ایران بود.
ارتش حوزه سانتکام بیش از ۱۱میلیون جاسوس در خاورمیانه دارد که در چند سال اخیر با آموزش و تجهیز آنان هر حکومتی را که بخواهند به راحتی ساقط می کنند.
با ساقط ساختن هواپیمایی ایرباس توسط ناوینسس و فرماندهی ویلیام راجرز با کسب مدال شجاعت از حاکمان کاخ سفید همراه شد. با شکایت ایران ارتش امریکا محکوم و به پرداخت ۱۱۰میلیون دلار محکوم شد.
در گام بعدی نقش عراق در اشغال کویت و عملیات طوفان صحرا اشاره خواهیم کرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها