خبرهای داغ:
رحمتی گفت: گروه های اعزامی از طرف این مرکز تا کنون به طور متوسط روزانه بیش از ۱۳ ارتباط زنده از مناطق مختلف سیل زده همچون روستاها، مناطق ویژه را با شبکه های ملی را اجرایی کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۴۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رئیس بسیج صدا و سیما ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در انعکاس اخبار سیل در برخی از استان‌های کشورمان در روزهای اخیر، اظهار کرد: بسیج صدا و سیما از زمان وقوع سیل در شمال کشور و پس از آن در مناطق لرستان و خوزستان با اعزام گروه های خبری جابک و زبده در عین تلاش برای امیدآفرینی در بین مخاطبان تلاش کرد  انعکاس درستی از ابعاد بحران و نیازهای مردمی، فعالیت های در دست اقدام گروه های مردمی، ارتش، سپاه و بسیج را منعکس کند.


دکتر محمد مهدی رحمتی با بیان اینکه «در روزهای آغازین سال ۹۸، پس از وقوع سیل و وارد آمدن خسارت‌های جانی و مالی به هموطنان در برخی نقاط کشور شاهد اعلام وضعیت بحرانی در این مناطق بوده‌ایم»، اظهار کرد: در این وضعیت و حسب وظایف ذاتی رسانه‌ای، اقدامات فوری در مرکز بسیج صدا و سیما متناسب با شرایط پیش آمده، در دستور کار قرار گرفت.


وی با اشاره به اعزام گروه های خبری توسط این مرکز به مناطق سیل زده افزود: گروه های اعزامی از طرف این مرکز تا کنون به طور متوسط روزانه بیش از ۱۳  ارتباط زنده از مناطق مختلف سیل زده همچون روستاها، مناطق ویژه را با شبکه های ملی را اجرایی کرده است.


رئیس سازمان بسیج صدا و سیما تصریح کرد: در این ارتباطات زنده بیشتر تلاش شده تا با انعکاس صحیح ابعاد بحران، تلاش مردم مردم برای حفظ خانه و کاشانه خود،  نیازهای دقیق و ضروری مردم و هم نحوه کمک رسانی گروه های مختلف مردمی، ارتش و سپاه و هم تلاش مردم برای بازگشت به زندگی عادی به تصویر کشیده شود.


وی با بیان این که گروه های خبری این مرکز با حضور در بین مردم و انعکاس حرف ها و دغدغه های مردم بیشتر تلاش کرده با انعکاس دقیق و شفاف وضعیت مناطق سیل زده و امدادرسانی گروه های حاظر در مناطق رسالت خبری خود را انجام دهد.


وی در ادامه بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته گروه های خبری این سازمان تا زمان عادی شدن وضعیت در مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.

www.rahatsp.ir

ارسال نظرات
پر بیننده ها