کمک های بسیج شهرداری اراک برای خوزستان ارسال شد+تصاویر

مسئول بسیج شهرداری اراک از ارسال یک کامیون حامل کمک های کارکنان شهرداری به خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۴۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

مهدی فدوی مسئول بسیج شهرداری اراک در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به سیل اخیر و اقدامات بسیج شهرداری اراک گفت: بسیج شهرداری اراک از هما لحظات ابتدایی وقوع سیل در میدان خدمت رسانی به مناطق حاضر شد و اقدامات قابل توجهی را برای مردم سیل زده مناطق انجام داد.

وی با اشاره به ارسال آخرین محموله کمک به مناطق سیل زده خوزستان افزود: امروز ارسال یک دستگاه کامیون حامل کمک های همکاران مجموعه شهرداری به مناطق سیل زده استان خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

فدوی اقلام این محموله را شامل وسایل بهداشتی، خوراکی و امکانات دیگر دانست و بیان داشت: این محموله شامل ملزومات بهداشتی به ارزش حدود ۲۰ میلیون تومان ، اقلام خوراکی به ارزش حدود ۲۰ میلیون تومان ، حدود ۵۰ تخته پتو ، ۵ تخته فرش و  ... بود که توسط پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرداری اراک جمع‌آوری و ارسال شده است .

مسئول بسیج شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در صورت تمایل به همکاری با شهرداری اراک برای ارسال هدایا و امکانات مورد نیاز هموطنان سیل زده با شماره تماس های 08633121910 و 09128471747 تماس حاصل نمایند یا به پایگاه بسیج امام رضا(ع) شهرداری اراک مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار