مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشستی که با جانبازان این اداره کل داشت، گفت: تکریم جانبازان و خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و ما هرچه در توان داریم، برای خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌ آنان انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۸۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، محمد محمدپور افزود: جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏ های پاک و بی ‏آلایش خود می‏ کند، انسان‏ هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏ کنند.

وی اضافه کرد: از جان گذشتگی‌ و مجاهدت‌های ایثارگران و جانبازان در برهه‌های مختلف موجب شده تا تابلوی زیبائی از کار آمدی نظام اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شود؛ لذا همه‌ی ما باید نقش خود را نسبت به استمرار این امر به خوبی ایفاء نماییم.

محمدپور گفت: دفاع مقدس یک عرصه‌ معنوی بود و تمام کسانی که با جنگ درگیر بوده و اتفاقات آن را لمس و درک کرده‌‌اند، هر روز وقایع مربوط به آن را در ذهن خود بازسازی می‌‌کنند و تبیین این وقایع، حرکت ارزشمندی است که صدها و هزاران سوژه برای آفرینش آثار فاخر و ماندگار برای هنرمندان و اصحاب قلم فراهم می‌آورد.

در پایان این نشست با اهدای لوح و هدیه ای از تلاش های همکاران جانباز و فرزندان جانبازان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها