مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و هست.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۸۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج  به نقل از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدارموسی عسگری درگفتگو با خبرنگارما اعلام کرد: نسل اول انقلاب پاسداران یادگاران دفاع مقدس؛سربازان ولایت درجهت محکوم کردن اقدام شیطان بزرگ آمریکادرتروریستی نامیدن سپاه پاسداران و درحمایت ازسپاه این نهاد انقلابی، با لباس مقدس سپاه در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان بیان داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نهادی برگرفته از بطن مردم که در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در عرصه های جهادی، فرهنگی، ورزشی، علمی و ...تشکیل و در راستای آرمان های انقلاب برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی همواره تلاش می کند.

 

وی ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه برعرصه های جهادی،فرهنگی،ورزشی و علمی درایجادپالایشگاه و خود کفایی بنزین،حمایت ازتولید و ایجاد طرح های اشتغال زایی برای جوانان عزیز کشور گام های موثری و بلندی برداشته است.

 

سرهنگ عسگری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برائت از آمریکا که فرموده اند"کید آمریکا علیه سپاه و انقلاب به جایی نمی رسد و نظام حاکمه آمریکا رو به حضیض است" افزود:پیشکسوتان جهاد و شهادت باشرارت ها و توطئه های استکبار جهانی آشنا هستند و باتبعیت از ولایت آماده فداکاری مبی باشند.

 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران با اقدامات موثر و هوشمدانه خود دسیسه های خبیثانه دشمنان راخنثی و در مقابله با اقدامات تروریستی  ایثار و فداکاری کرده است.

ارسال نظرات