خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: پس از حضور فرمانده کل سپاه پاسداران قرارگاهی به‌منظور رصد و آنالیز وضعیت روزانه در خوزستان تشکیل شد و هر شب تشکیل جلسه می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۰۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

سرهنگ پاسدار میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  در اهواز، اظهار کرد: بیش از 5 هزار بسیجی در سرتاسر استان خوزستان در حال کمک‌رسانی در تمام زمینه‌ها هستند و در روزهای گذشته در یک شب با کمک نیروهای مساجد، طلاب و جهادی یک سیل‌بند طویل در اهواز ساخته شد.

وی افزود: بیش از 200 شناور، تیم‌های غواصی، لندیگراف، هاورگراف و قایق‌های جیمینی نیروی دریایی سپاه پاسداران در خوزستان مشغول به کار هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به همکاری سپاه و ارتش در کنارهم، عنوان کرد: 10 شهر خوزستان درگیر سیلاب هستند و پس از حضور فرمانده کل سپاه پاسداران قرارگاهی به‌منظور رصد و آنالیز وضعیت روزانه در خوزستان تشکیل شد و هر شب تشکیل جلسه می‌دهد.

وی گفت: سپاه 8 استان کشور به‌عنوان معین برای 8 شهرستان تعیین شدند که نمونه بارز آن‌ها کمک‌های سپاه استان کرمان در حفظ و نگهداری حمیدیه بود.

حاجتی گفت: دشمنانی که شایعاتی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند به خوبی خوزستان و پیوند دیرینه عرب‌های خوزستان با ولایت را نمی‌شناسند

ارسال نظرات
پر بیننده ها