خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه حجاب حوزه مقاومت الزهرا(س)، ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه را ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۰۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسعلی کمالی اقدم با اشاره به اینکه  دشمن در راستای جدا کردن امت از ولایت، بیشترین سرمایه گذاری و تلاش را می کند اظهار داشت:  باید توجه داشت تا زمانی که رابطه مستحکم امام- امت که همان رابطه ولایی است وجود داشته باشد، دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند و به همین علت است که برای گسستن این پیوند، کوشش بی وقفه می کنند.

وی افزود: انقلابی که الهی باشد و پشتوانه آن امام زمان(عج) باشند هیچ گاه با توطئه های دشمنان از بین نمی رود و ملت انقلابی و عاشقان ولایت راه شهدا با تمام توان ادامه می دهند.
کمالی اقدم با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی گفت: آنچه که توانست همه دسیسه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنند، بصیرت و آگاهی مردم ولایی و انقلابی بود در ضمن ملت ولایتمدار آگاه باشند که  دشمنان اسلام همواره از هر فرصتی برای نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی و تخریب جایگاه مقدس حکومت اسلامی استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: در فتنه های سال 78  و 88 اگر فرمایشات و رهنمودهای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و ولایت پذیری و هوشیاری مردم نبود مسلماً مسیر انقلاب دچار چالش می شد ولی مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با قدرشناسی از خون شهدا و تاسی از فرمان رهبرشان ،شجاعت، وحدت و ایستادگی را به دشمنان ثابت کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه جلفادر پایان یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و ولایتمداری، عواملی هستند که سایه جنگ و ناامنی را در طول سال­‌های بعد از دفاع مقدس تا امروز از سر کشورمان دور کرده است بنابراین اگر امروز در کمال امنیت زندگی می­‌کنیم و کشور ما در دریای طوفان جنگ، ناامنی، فتنه و درگیری، یک جزیره ثبات امنیت و آرامش است، به‌دلیل وجود همین روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری در وجود ملت ماست.

ارسال نظرات