خبرهای داغ:
فرمانده محترم گردان ۱۱۱ بیت المقدس شهید هلیسایی حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) ۱۱ شهری ناحیه امام حسین (ع) اهواز اظهار داشت : ما بسیجیان گردان بر خود وظیفه میدانستیم به هم استانی های سیل زده در هر شرایط آب و هوایی کمک رسانی داشته باشیم که این اقدامات پس از دستور فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) به نیروهای مسلح و بسیجیان با قدرت و توان بیشتر انجام گرفت .
کد خبر: ۹۱۲۷۷۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

برادر هانی میاحی افزود : ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی گردان با حضور بسیجیان گردان در منطقه بهارستان راه اندازی و با مشارکت خوب مردم و خیرین مواجه شدیم و هم اکنون این ایستگاه در حال جمع آوری کمک ها : شامل پوشاک بچه ، البسه ، آب معدنی ، کنسرو و پول نقدی است .

وی افزود : با همکاری و اتحاد بسیجیان گردان ؛ ایجاد ، تقویت و ترمیم سیل بندهای مناطق چنیبه سفلی ، شهرک پیام و اکباتان بوسیله بیل و پر کردن بیش از ۱۵ هزار گونی در طی ده روز از ابتدای سیلاب بصورت شبانه روزی انجام گرفت که جا دارد از زحمات شبانه روزی پاسدار سید صادق حسینی چمنی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) ۱۱ شهری در این راستا و حمایت و کمکهای بی وقفه ایشان کمال تشکر را داشته باشیم .

همچنین در ۷۲ ساعت گذشته بنا به دستور فرماندهی محترم ناحیه امام حسین (ع) اهواز جناب سرهنگ حبیبی که الحق و الانصاف شبانه روز پا به پای بسیجیان بودن ایشان و تدابیر شایسته ای که داشتند و باید به نوبه خود تشکر نمایم ، با اعزام ۱۶۰ نفر از بسیجیان گردان ۱۱۱ بیت المقدس شهید هلیسایی نسبت به ایجاد سیل بند شمال غرب اهواز (منطقه کیانشهر) حضور فعال و همت داشتند .

فرمانده گردان ۱۱۱ بیت المقدس
عنوان کرد : بجز اقلام جمع آوری شده که تحویل ستاد جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان شده است ، تا کنون ۲ هزار پرس غذا ، ۲۰ هزار قرص نان ، ۱۰ هزار آب معدنی در بین سیل زدگان مناطق مختلف توزیع شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها