حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز انبوهی از انسان های پاک سرشت به پیروی از مولایشان حسین(ع) در کنار ولی فقیه ماندند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع پاسداران سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ پیرامون ولایتمداری که از مؤلفه های یک پاسدار است اظهار داشت: نامگذاری روز تولد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار مبین نقش ولایتمداری در این نهاد است،که در خون و تک تک سلول‌های هر پاسدار نفوذ عمیقی دارد.  

وی با بیان این مساله که حضرت سیدالشهدا(ع) نیز الگوی حقیقی ولایتمداری است، ابراز داشت: یاران امام حسین(ع) نیز این چنین بوده اند، اگر آن روز یاران بر محور آن حضرت حرکت کردند و توانستند حماسه ای خلق کنند، امروز انبوهی از انسان های پاک سرشت به پیروی از مولایشان حسین(ع) در کنار ولی فقیه ماندند و قله های بلندی را فتح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تمام عرصه های سخت و نیمه سخت و نرم حضور فعال دارد و به نحو شایسته ای تمامی رسالت خودشان را انجام داده و انشاالله در ادامه نیز رویکرد انقلابی و ولایی خود را به نحو احسن به انجام خواهند رساند.

ارسال نظرات