خبرهای داغ:
ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی ارتش:

همه وظیفه داریم جهت تبیین گام دوم انقلاب گام های عملی برداریم

ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی ارتش گفت: رهبری در سخنرانی خودشان محورهای گام دوم انقلاب را تبیین کردند و راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات را به وضوح بیان کردند لذا ما همه وظیفه داریم با رویکرد جهادی و انقلابی به تبیین گام دوم انقلاب گام های عملی برداریم.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین لندرانی، ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز درجمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار درباره عظمت ماه شعبان گفت: در عظمت ماه شعبان همین بس که پیامبر اسلام  می فرمایند ماه شعبان ماه من است.

وی ادامه داد: در ماه شعبان مومنین آماده می شوند برای ورود به ماه رمضان که ماه خداست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و حساسیت اوضاع کنونی جهان و منطقه با اشاره به فرامین رهبری معظم انقلاب درباره اهمیت توجه جدی و عملی به محورهای گام دوم انقلاب گفت: رهبری در سخنرانی خودشان محورهای گام دوم انقلاب را تبیین کردند و راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات را به وضوح بیان کردند لذا ما همه وظیفه داریم با رویکرد جهادی و انقلابی به تبیین گام دوم انقلاب گام های عملی برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین لندرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رزق حلال و حرام گفت : رزق حلال و حرام در زندگی انسان خیلی تأثیر گذار است و حتی تا نسل‌های بعد در ذریه آدم اثر می گذارد.

وی در ادامه افزود: رزق مادی حلال لازمه جمع کردن رزق معنوی است لذا هیچ رزق معنوی را نمی توانیم برای خودمان ذخیره کنیم مگر آنکه سفره مادی را درست پهن کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار